piddien Skrevet Juni 1, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2011 Jeg har et recarosete fra en trygdebil (tror jeg) som jeg vil sette inn i golfen min. Er det noen norske butikker som selger understellet jeg trenger? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
peregrin Skrevet Juni 1, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2011 Hellanor selger recaro seter så de harsikkert understell til det også http://hellanor.no/no/produkter/ Siter 2000 Subaru Forester S Turbo TS 2000 Audi A4 1,8 TSQ Avant X 1996 Audi A4 1,8 Quattro Avant P 1989 VW Golf <p> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboAlven Skrevet Juni 3, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2011 hva slags recaro seter er det snakk om? orginale setene i golf er det jo recaro som har laga... Siter ALDRI mer bestille deler fra Parts&Retards... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
piddien Skrevet Juni 4, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2011 hva slags recaro seter er det snakk om? orginale setene i golf er det jo recaro som har laga... Det er recaroseter fra en annen bil enn golf, antagelig fra en "trygdebil". Jeg tror modellen var LS eller LX (jeg har de ikke her, så jeg kan ikke sjekke). Jeg sendte en mail til hellanor, og de skulle ha 2375,- for ett understell. Ouch!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg