apr1|1a Skrevet Mai 29, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2011 har 2 6.5 høyttalere som jeg har tenkt å legge i hatthylla. siden det er 4 som står i dørene og de er ganske så bra :) noen som har noen tips på hvordan jeg kan få det fint? og er det bare en plate så det bare er å skjære hål i plata eller? takk for svar :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Mai 29, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2011 Hvorfor vil du ha høyttalere i hatthylla hvis du har 4 i dørene fra før som spiller greit?? Det blir ikke noe bedre med et par til i hatthylla, snarere tvert imot. Du burde jo da heller investere i en sub eller to å plassere i bagesjerommet ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
apr1|1a Skrevet Mai 29, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2011 har 2 12 i bagasjerommet.. men jeg vill jo ha mere lyd og jeg tror med 6.5 i hathylla så vill du få litt mere lyd enn det som er nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Mai 30, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2011 Da skal du ihvertfall ikke ha noe i hatthylla, for da vil de påvirkes av trykket fra subene, og låte ræva. Hvis det du har nå ikke spiller høyt nok, så er det noe feil med monteringen din, eller valg av komponenter. Har du forsterker til (front)høyttalerene? Bruker du høypassfilter? Hva er det du har av høyttalere og hvordan er disse montert? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
apr1|1a Skrevet Mai 30, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2011 det er orginal høyttalerne til audi ... og nei de er ikke koblet på forsterker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Mai 30, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2011 det er orginal høyttalerne til audi ... og nei de er ikke koblet på forsterker Da er det ikke så rart at du synes du trenger mere lyd, hehe.... Kjøp det nye høyttalere til å ha foran, og en forsterker til dem, så får du lyd nok i massevis, og du får riktig lydbilde. IKKE ødelegg lyden med masse høyttalere. Du kan godt starte med å kjøpe en forsterker til (front)høyttalerene, slik at du kan kjøre høypassfilter på dem, og dermed spille ganske mye høyere på de orginale høyttalerene ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimafro Skrevet Mai 30, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2011 trodde du visste dette jeg mr.aprilia.hadde ikke du en opel calibra som du gikk til inkjøp av anlegg til?dette burde du skjønt.no affence ;) mvh kim Siter Chrysler Stratus LE 98mod Toyota Corolla 92mod Ford Sierra is 85mod Hyundai Excel 92(pony)(første gangs bil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg