aysaleem Skrevet Mai 26, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2011 halla! har handla meg en 02. passat 1.9TDI 3bg stv. 100hk og 5trinns manuell.. tenker litt på å chippe denne.. (software update).. lurer litt på fordeler og ulemper.. har hørt noen si at disse begynner å slure veldig på kassa når du chipper de fordi clutchen ikke er sterk nok. noen som har vært borti dette? Andre ulemper med dette??? f.eks tåler turboen dette.. turboen har vært byttet på 125000km. bilen har nå rullet 210.000km Vil gjerne høre om erfaringer:):) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Berntsen- Skrevet Juni 1, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2011 Jeg har akkurat samme bil og den har gått 225,000 og det har gått veldig fint for min del. det er ikke byttet noe turbo på denne.. ikke noe sluring og merket veldig stor forskjell :) jeg kjører med 1,5 i ladetrykk.. jeg har ikke noe negativt og si Siter VW Passat 01 Mod Volvo 850 94 Mod (X) Volvo 240 87 Mod (X) Volvo 240 83 Mod (X) VW Golf 3 96 Mod (X) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aysaleem Skrevet Juni 1, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2011 merker du veldig mye forskjell etter chipping? hvordan blir den på turtallet.. kan du dra den lengre lissom.. og likevel ha drag?? turboen på min har visst vært byttet en gang allerede da bilen var gått 100.000km.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Berntsen- Skrevet Juni 2, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2011 merker stor forskjell etter chip ja :) den drar en del lenger på turtall ja, men en turtalls maskin blir det jo aldri da :P Siter VW Passat 01 Mod Volvo 850 94 Mod (X) Volvo 240 87 Mod (X) Volvo 240 83 Mod (X) VW Golf 3 96 Mod (X) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenut Skrevet Juni 4, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2011 Har chippet min 100 hk. Stor forbedring på lave turtall, og mye mer kraft ved høyere turtall. Mye smidigere ved f. eks forbikjøring o.l. Siter Mvh: Knut Olsen 03 Passat TDI 4motion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg