keon2k Skrevet Mai 26, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2011 Hei! Begynner og bli en del poster, men hvordan kan jeg se om bilen min har justerbart/ikke justerbart senking? Den er senket noe sinnsykt på ræven, men virker som den er senket litt mer på ene siden. Tidligere eier som har tatt det på. Sier takk for all hjelp jeg har fått sålangt! :) LMM er i orden, og nye plugger er på vei! :) Blir polering o.l seinere idag! Bilder kommer! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
- Pal - Skrevet Mai 26, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2011 (endret) om det er justerbart vil det være gjenger på støtdemperene og fjærende vil hvile på en slags mutter som er festet til disse gjengene. Om den bare er senket med senkefjærer /fjærer og dempere vil fjære hvile/ligge oppi noe som ligner mer på en skål. her er typisk vanlig senk(ikke justerbart), kan også bare være montert senkefjærer på org. støtdempere, og sånn ser justerbart ut, finnes jo hauger av forskjellige typer, men dem er jo bygd opp på samme måte ved at det på et justerbart er gjenger på dempern og skive man skrur opp og ned for å justere høude og en låseskive/mutter. Endret Mai 26, 2011 av Quattro73 Siter 1995 Audi a4 1.8adr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
keon2k Skrevet Mai 26, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2011 Okei, får ta en tur ut og sjekke! :) Takk for hjelpen! ;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg