beb92 Skrevet Mai 23, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2011 Bilen begynner å riste når jeg kjører i over 80, det blir verre til flere det er i bilen. Jeg synst det kommer fra høgre fremme. Visst jeg tar inn clutchen eller kjører i nedoverbakke gir ristingen seg. Noen som har ide til hva det kan være? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Mai 24, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2011 Drivaksel/aksler. Vanlig problem. Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beb92 Skrevet Mai 24, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2011 Hvor mye vil det koste å reparere? Er det et oppdrag for verksted eller går det greit å fikse det selv? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Mai 24, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2011 Er ikke så vanskelig , men det er delene som koster Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg