wicky124 Skrevet Mars 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2004 Den første bilen er i polen nå..og den røde er ferdig.. Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Whistler Skrevet Mars 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2004 hu? ferdig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TropicX Skrevet Mars 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2004 Sååå jævle pene!! :D Siter PROSJEKT PASSAT1 '98 PROSJEKT A4 XXLINE '95 gamle bilen NÅ ~ VW Passat GTE '16 X ~ VW Passat `08 SportLine X ~ VW Passat `98 X ~Audi A4 `95 Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2004 Originally posted by Whistler hu? ferdig? hehe..ferdig= ferdig fixet..ute og kjører på saltede veier i oslos mørke verden..den blå var sånn frem til januar..så blei den kræsja på siden..fikk ut 35000kr på forsikringen og er nå i Polen og blir fixa..skal skaffe bilder så snart den er tilbake.. Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Whistler Skrevet Mars 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2004 ok. :D spreke biler vaffal :D bare dropp neonlyset så blir det perfekt :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Mars 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2004 Joda..pene biler.. kast av all den oppbrukte RS plastikken så blir dem bra disse her... ;) :D (Kan ikke fordra Rs front, rieger sideskjørt og bakfanger...mindre pent på a4...MIN mening...) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TropicX Skrevet Mars 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2004 Originally posted by NoLimit Joda..pene biler.. kast av all den oppbrukte RS plastikken så blir dem bra disse her... ;) :D (Kan ikke fordra Rs front, rieger sideskjørt og bakfanger...mindre pent på a4...MIN mening...) Nye RS4 sedan ser jo ut som en A4 med RS4 styling den! Å RS4 Sedan'en er råå! Min mening! :D Siter PROSJEKT PASSAT1 '98 PROSJEKT A4 XXLINE '95 gamle bilen NÅ ~ VW Passat GTE '16 X ~ VW Passat `08 SportLine X ~ VW Passat `98 X ~Audi A4 `95 Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Mars 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2004 Jeg synes hvertfall neonlyset på den røde sku vært rødt. Men for all del, det skal mye til for å ødelegge det orgasmiske utseende på en råstyla A4 ! Rs4 sedan er vel litt tøffere enn en rs4 stylet a4, men dem er ikke altfor ulike. Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Mars 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2004 Originally posted by TropicX Nye RS4 sedan ser jo ut som en A4 med RS4 styling den! Å RS4 Sedan'en er råå! Min mening! :D RS4 sedan er veldig rått ja! Hadde ikke sagt nei takk.. men en rs4 stylet a4 blir noe for tamt i mine øyne.. kaste på så mye plastikk på en så fin bil a gitt... ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TropicX Skrevet Mars 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2004 Originally posted by NoLimit RS4 sedan er veldig rått ja! Hadde ikke sagt nei takk.. men en rs4 stylet a4 blir noe for tamt i mine øyne.. kaste på så mye plastikk på en så fin bil a gitt... ;) tja, er vell samma plastikken som det du har brukt penger på det ;) Siter PROSJEKT PASSAT1 '98 PROSJEKT A4 XXLINE '95 gamle bilen NÅ ~ VW Passat GTE '16 X ~ VW Passat `08 SportLine X ~ VW Passat `98 X ~Audi A4 `95 Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Mars 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2004 Originally posted by TropicX tja, er vell samma plastikken som det du har brukt penger på det ;) tja.. hvis du mener at rs4 lookalike glassfiber front er det samme som en original s4 front så... ;) Men for all del.. den som liker det må da bare ha det på bilene sine. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TropicX Skrevet Mars 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2004 Originally posted by NoLimit tja.. hvis du mener at rs4 lookalike glassfiber front er det samme som en original s4 front så... ;) Men for all del.. den som liker det må da bare ha det på bilene sine. :) Hehe! glassfiber er glassfiber det! Er jo opp til hver enkelt det. Ska være enig om at det er litt oppbrukt.. Nedi gata her står det en helt lik bil som den jeg har, med RS4 styling, å den er åsså rød.. så litt kjedli er det ja. Men synes at de er fine, selv om de er endel brukt.. Synes vell du å? :D Siter PROSJEKT PASSAT1 '98 PROSJEKT A4 XXLINE '95 gamle bilen NÅ ~ VW Passat GTE '16 X ~ VW Passat `08 SportLine X ~ VW Passat `98 X ~Audi A4 `95 Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
poitdexter Skrevet Mars 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2004 her høres det jo ut som folk har gode erfaringer. Jeg har nesten bare hørt dritt om lakkering i Polen. Blant annet at hvis man drar ned selv så tar de blo pris fordi du er turist, og behandler bilen dårlig (setter den ute på gata om natta osv). Men fikk nesten lyst til å prøve selv. Men hva skjer hvis fargen er en annen enn i vognkortet osv? og er det noen som har noen nr. eller websider å kontakte? Siter Bayern Meister Werk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Mars 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2004 Originally posted by snerhus Pene biler, men er ikke så glad i m3-speil på A4. Synes de blir pekende for mye på skrå oppover (kan ha noe med vinkel på bildet å gjøre siden jeg mener at det ikke ser så gærent ut på TS-racing sin. Eventuelt er det forskjellige produsenter ;) ) Finnes det originale Rs4-sedan? Det visste jeg faktisk ikke! Noen som har bilder? :D Du sier noe der, jeg synes heller ikke m3-speil passet så bra. Det ser så utpekende ut at det drar for mye oppmerksomhet fra selve bilen, spesielt siden det er side blinkere på de. Tror nok heller rs4-speil ville passet bedre. Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg