Gallagher Skrevet Mars 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2004 Noen her som har de to luftkjøleslangene til bremsene foran på 16v golf ? trenger de som passer på 90-leppa, men kan og bruke de til den gamle fangeren..... noen som eventuellt vet hvor jeg kan skaffe meg dette ? Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet Mars 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2004 Originally posted by golf gti16v Noen her som har de to luftkjøleslangene til bremsene foran på 16v golf ? trenger de som passer på 90-leppa, men kan og bruke de til den gamle fangeren..... noen som eventuellt vet hvor jeg kan skaffe meg dette ? Får sikkert kjøpt det på nærmeste VW forhandler :) Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet Mars 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2004 Jeg vet, men sikkert dyrt som faen :) sykt hvilke priser de kan forlange av og til.... Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg