Stihan Skrevet Mai 20, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2011 (endret) Hei,Hei Kjøpte meg en golf 3 1.8 GL for en liten stun siden nå så tenkte og lagge en liten tråd om denne "søte" bilen :yummy: Ferdig V , Begynt - , Ikke begynt X Ting som jeg har tengt og gjøre - ~ Høyttalere i dørene foran - ~ Ny spiller V ~ Høyttalere i bak dører X ~ Ta lappen! - ~ Felger X Noen Bilder av Lyne! Endret Mai 29, 2011 av Stihan Siter - WV Golf 1.8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mordi87 Skrevet Mai 20, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2011 ikke glem SENK:D Siter [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stihan Skrevet Mai 20, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2011 (endret) Noen som vet hva dette er? det bare hang ved siden av Sikrings"skapet". Kanskje litt vansklig og si men. Da har jeg nettopp bestilt meg denne, så da er det bare og vente :) Noen som vet str. på høytaleren man kan ha i døra foran? orker ikke og gå og måle det... Endret Mai 20, 2011 av Stihan Siter - WV Golf 1.8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Bjørn Skrevet Mai 20, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2011 Ser fin ut denne Golfen her :D Skal følge med videre her. Siter Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FR33DY Skrevet Mai 20, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2011 må senkes! :D er 6.5" i dørene. Siter ____________DRIZZLE CREW____________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stihan Skrevet Mai 27, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2011 (endret) Da har spiller'n kommet og ferdig koblet opp! :) Mangler bare enn sånn "dings" til antene kablen fordi den passet ikke bak i den nye spillern :( Neste på Lista da blir og få tatt lappen og dra og kjøpe meg noen høyttalere og få putta inn i døra :) statser på litt finere lyd da :) Endret Mai 27, 2011 av Stihan Siter - WV Golf 1.8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FR33DY Skrevet Mai 29, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2011 Neste på Lista da blir og få tatt lappen og dra og kjøpe meg noen høyttalere og få putta inn i døra :) statser på litt finere lyd da :) Uten Forsterker? :wonder: Siter ____________DRIZZLE CREW____________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stihan Skrevet Mai 30, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2011 ja, gidder ikke og ha forsterker bare får og ha høyttalere i døra, men vis jeg eventult skal ha no mer etter vært så skal jeg ha forsterker.. men gidder ikke og bruke så jævla mye penger på lyd eller bilen i det helle tatt :) Siter - WV Golf 1.8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stihan Skrevet Juli 4, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2011 Passer dot5.1 bremseveske til golf'n? det står at den skal ha dot4.. men de hadde bare dot 5.1 på statoil Siter - WV Golf 1.8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg