Kim Andrè Skrevet Mars 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2004 G-Laderen min trenger en overhaling nå......Er det noen som vet hvor jeg kan få det gjort skikkelig? evt. tlf nummer ? Har fått tips om G-Tech,men sjer det står mye "drit" om dem i furumet....Hvem andre gjør en slik jobb??? Har parkert bilen no........dem sa på VW at lagrene var gåen no,er en litt spesiell "dirre" lyd i den...mest når motoren er kald...når den blir varm er det bare litt,lyden forsvinner hvis jeg legger litt press ned på laderen mens motoren går...har vært slik en stund,men tørr nest`n ikke å kjøre mer no,i tilfelle den plutselig ryker...det blir for dyrt... Må vell sikkert en overhaling til ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Mars 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2004 Originally posted by Kim Andrè G-Laderen min trenger en overhaling nå......Er det noen som vet hvor jeg kan få det gjort skikkelig? evt. tlf nummer ? Har fått tips om G-Tech,men sjer det står mye "drit" om dem i furumet....Hvem andre gjør en slik jobb??? Har parkert bilen no........dem sa på VW at lagrene var gåen no,er en litt spesiell "dirre" lyd i den...mest når motoren er kald...når den blir varm er det bare litt,lyden forsvinner hvis jeg legger litt press ned på laderen mens motoren går...har vært slik en stund,men tørr nest`n ikke å kjøre mer no,i tilfelle den plutselig ryker...det blir for dyrt... Må vell sikkert en overhaling til ? snakk med polo classic her på forumet :) Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg