TropicX Skrevet Mars 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2004 Noen som har kjøpt CD-spiller i USA, å vet om Radio funksjonen fungerer her i Norge? -TropicX- Siter PROSJEKT PASSAT1 '98 PROSJEKT A4 XXLINE '95 gamle bilen NÅ ~ VW Passat GTE '16 X ~ VW Passat `08 SportLine X ~ VW Passat `98 X ~Audi A4 `95 Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TropicX Skrevet Mars 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2004 Originally posted by TropicX Noen som har kjøpt CD-spiller i USA, å vet om Radio funksjonen fungerer her i Norge? -TropicX- For det er mulig at jeg får en som er kjøpt i en butikk der nede. Siter PROSJEKT PASSAT1 '98 PROSJEKT A4 XXLINE '95 gamle bilen NÅ ~ VW Passat GTE '16 X ~ VW Passat `08 SportLine X ~ VW Passat `98 X ~Audi A4 `95 Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kicker Skrevet Mars 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2004 Det er alt etter merket. Jeg har kjøpt både JVC og Clarion fra usa og der virket radioen men jeg vet at det er enkelte spillere der radioen skanner partall og ikke oddetall som den skal gjøre.(eller er det motsatt) Men det går jo an å sjekke før du kjøper!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TropicX Skrevet Mars 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2004 Okey! Ska si det til han som ska kjøpe den. Det er enten en RF eller en Alpine spiller. For det vil jo være kjekt å ha litt radio å til tider! :D -TropicX- Siter PROSJEKT PASSAT1 '98 PROSJEKT A4 XXLINE '95 gamle bilen NÅ ~ VW Passat GTE '16 X ~ VW Passat `08 SportLine X ~ VW Passat `98 X ~Audi A4 `95 Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cq85 Skrevet Mars 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2004 Heisann Jeg lurte også på å kjøpe spiller (Alpine) i USA. Semdte derfor en mail til importøren (NRG Norway) og spurte om USA-spillere fungerer på Europa FM-båndet. Dette var svaret: "Spillere produsert for USA har en annen inndeling på frekvensen for FM bandet så den vil ikke fungere skikelig på Fm i Europa" Endte opp med å kjøpe spiller i Norge... Siter * 94 RS2 * 85 coupe quattro * x 82 80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TropicX Skrevet Mars 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2004 Okai! Kjiipt.. Får ta å sende mail til RF å spørre åssen det "ligger ann" der.. Takk for svar! -TropicX- Siter PROSJEKT PASSAT1 '98 PROSJEKT A4 XXLINE '95 gamle bilen NÅ ~ VW Passat GTE '16 X ~ VW Passat `08 SportLine X ~ VW Passat `98 X ~Audi A4 `95 Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
megabillig Skrevet Mars 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2004 Så lenge de skanner partall er det samme opplegget som AM/FM i Europa. Originally posted by TropicX Noen som har kjøpt CD-spiller i USA, å vet om Radio funksjonen fungerer her i Norge? -TropicX- Siter Per Pedersen BMW 728i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
megabillig Skrevet Mars 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2004 Dette er bløff! Flere Alpine modeller har partall tuning og fungerer på akkurat samme måte som den du kjøper i Norge. Originally posted by cq85 Heisann Jeg lurte også på å kjøpe spiller (Alpine) i USA. Semdte derfor en mail til importøren (NRG Norway) og spurte om USA-spillere fungerer på Europa FM-båndet. Dette var svaret: "Spillere produsert for USA har en annen inndeling på frekvensen for FM bandet så den vil ikke fungere skikelig på Fm i Europa" Endte opp med å kjøpe spiller i Norge... Siter Per Pedersen BMW 728i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TropicX Skrevet Mars 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2004 Snakka med min far, er han som er i USA å skal handle CD-spilleren. Den Alpine spilleren, det som ikke fungerer med den ang radio, er at jeg kan da ikke søke automatisk, så må derfor gjøre det manuelt. Han mener da at det er 100% riktig. Men det har jo kommet mange forskjellige meninger her på denne "posten" -TropicX- Siter PROSJEKT PASSAT1 '98 PROSJEKT A4 XXLINE '95 gamle bilen NÅ ~ VW Passat GTE '16 X ~ VW Passat `08 SportLine X ~ VW Passat `98 X ~Audi A4 `95 Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
megabillig Skrevet Mars 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2004 Be han myse på CDA-9813 modellen. Originally posted by TropicX Snakka med min far, er han som er i USA å skal handle CD-spilleren. Den Alpine spilleren, det som ikke fungerer med den ang radio, er at jeg kan da ikke søke automatisk, så må derfor gjøre det manuelt. Han mener da at det er 100% riktig. Men det har jo kommet mange forskjellige meninger her på denne "posten" -TropicX- Siter Per Pedersen BMW 728i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TropicX Skrevet Mars 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2004 Myse?` Det er 9812 modellen jeg hadde tenkt meg! Siter PROSJEKT PASSAT1 '98 PROSJEKT A4 XXLINE '95 gamle bilen NÅ ~ VW Passat GTE '16 X ~ VW Passat `08 SportLine X ~ VW Passat `98 X ~Audi A4 `95 Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
megabillig Skrevet Mars 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2004 Den krever innvendig inngrep med loddestasjon og utskiftning av komponenter. Originally posted by TropicX Myse?` Det er 9812 modellen jeg hadde tenkt meg! Siter Per Pedersen BMW 728i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TropicX Skrevet Mars 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2004 Må vell ikke bytte komponentene? lodde å greier blir slit? Mye jobb eller? Siter PROSJEKT PASSAT1 '98 PROSJEKT A4 XXLINE '95 gamle bilen NÅ ~ VW Passat GTE '16 X ~ VW Passat `08 SportLine X ~ VW Passat `98 X ~Audi A4 `95 Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cq85 Skrevet Mars 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2004 Vel, jeg forholder meg til det som importøren sier. Ser da ingen grunn til at de skulle bløffe om det? Det er forresten 9813 jeg har. Du mener altså at spilleren i USA er helt identisk med Europa versjonen? Originally posted by http://www.megabillig.com Dette er bløff! Flere Alpine modeller har partall tuning og fungerer på akkurat samme måte som den du kjøper i Norge. Siter * 94 RS2 * 85 coupe quattro * x 82 80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
megabillig Skrevet Mars 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2004 Hva er forskjellen på radio delen mener du? Originally posted by cq85 Vel, jeg forholder meg til det som importøren sier. Ser da ingen grunn til at de skulle bløffe om det? Det er forresten 9813 jeg har. Du mener altså at spilleren i USA er helt identisk med Europa versjonen? Siter Per Pedersen BMW 728i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg