Nikita Skrevet Mai 12, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2011 Jeg har ett rør liggende her med ferdig tilpasset soting til VW passat 3b. Meningen var at jeg skulle bruke dette selv, men når jeg endelig skulle komme igang med det, så ser jeg at jeg har motatt feil tilpassing :/ Har selv en 3BG... Så derfor selger jeg da denne sotingen. Om interesse, kom med bud. Kan hentes, leveres i nærområdet, og det kan sendes mot at kjøper betaler frakt ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikita Skrevet Mai 17, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2011 står forresten på pakken at det er til 01 modell (og nyere, ble kjøpt i fjor sommer) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
falk_1 Skrevet Juni 18, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2011 heisaan, har en passat 98 3b stv. lurte på om det passer til bilen min? du kan sende meg PM Siter -97 mod Vw Passat 3B 1.8 sedan til salgs som delebil -98 mod.Vw Passat 3B 1.6 stv. -93 mod. Mitsubishi colt 1.3 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg