Skruuf Skrevet Mai 11, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2011 Noen som har kjennskap til Sharif sine felger? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommy1033 Skrevet Mai 11, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2011 har ein kjenning som har noen 22 " et eller annet sharif med 220/35 eller 220/40 gummi på kjempe greier kosta 9000 et eller annet men dei har begynt å flasse ganske godt 2 sesonger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
idadb Skrevet Mai 11, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2011 Har hørt noe rykter om flassing av lakk jeg også.. Siter - 07 mod. Mitsubishi Outlander 2,0 DI-D - 02 mod. Audi A6 3,0 Quattro x 02 mod. VW Passat Highline 1,9 TDI x 00 mod. Mercedes E200 Elegance x 96 mod. Mitsubishi Galant 1,8 16V GLSi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daniesands Skrevet Mai 11, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2011 Hmm. Jeg har en kompis som har kjøpt seg noen 16" med lavprofildekk. Og til nå har verken dekkene eller felgene begynt å få noen problemer. Har jeg vært deg har jeg sjekket bilforumet under dekk & felg til salgs, autodb.no/bil eller finn.no/torget. Du sparer noe sinnsykt bare å kjøp brukte felger /dekk (hvis du er priskresen) :) Siter 1995 Audi 80 slow and soon to bee low edition! ;) ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommy1033 Skrevet Mai 11, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2011 Har hørt noe rykter om flassing av lakk jeg også.. hans begynte å flasse som berre juling alt som var grått på felgene er så og si flasset av men de svarte holder fint så vil tru de e berre at de gråe /crome som er jalla på dem Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daho Skrevet Mai 12, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2011 Har et sett med 17" siden det fulgte med på den ene golfen. Sitter Nankang dekk på de og kjøpte 2 sånne dekk til den andre golfen når jeg punkterte. Ser at mange folk som kjøper felger på sharif velger disse dekka siden de er de billigste. Jeg har bare en ting å si om de, det er rett og slett søppel. Værre veigrep på vått føre får du ikke. Det er nesten som å kjøre med slicks på is. Kjører jeg fortere enn 15km/t i en rundkjøring på vått føre så kommer rompa ut. Har prøvd dekka på 3 biler med samme resultat på alle. Så skal du ha felger og dekk derfra så kjøp noen skikkelig dekk. Felgene er på sin andre sesong og ser nesten helt nye ut. Siter Chiptuning og diagnose www.tntuning.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg