oddcar Skrevet Mai 6, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2011 (endret) Det nærmer seg tiden da et registerreimskifte står for tur. Etter en runde på Mekonomen, Meca, Bilextra og Chryslerforhandler så er spørsmålet, (litt standard kanskje....) Hvordan er det mulig å få til priser som dette ? Ser man på nettet kan man få kjøpt regreimsett med strammehjul til 100 dollar (uten toll og porto). Standardpris er 3300 men dette settet er ikke å skaffe, hvorfor operere med denne prislista da ? Ellers her på bjerget opereres det i priser på 4000 kroner og oppover. Med ombyggingssett, og ekstra deksler så havner man på over 5000 kr. Hvis man vet hva man skal ha er vel netthandel ok ? Noen med erfaring ? Endret Mai 6, 2011 av oddcar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maldal Import Skrevet Juni 20, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2011 Viss du sender meg en e-post med registreringsnummeret på bilen så kan eg se om eg kan skaffe dette til en rimelig penge. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg