esekiel Skrevet Mai 6, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2011 Hei! Har nå diagnostisert og søkt lenge og kommet frem til at xenon lysene lager radio forstyrrelser. Radioen blir elendig når jeg skrur på xenon. Jeg kledde alt inn i alu folie da flere anbefalte dette, dette ble litt bedre, men ikke godt nok. Noen som har tidligere erfaringer fra dette? Trenger sårt hjelp! :cruising: Siter Hallo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Mai 6, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2011 Radiomottaket blir dårlig? er det det du mener? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esekiel Skrevet Mai 6, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2011 ja Siter Hallo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Mai 6, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2011 er det org eller ettermontert xenon? Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esekiel Skrevet Mai 6, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2011 ettermontert Siter Hallo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L3rr1 Skrevet Mai 7, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2011 Prøvd med antenneforsterker da? Sleit med akkurat det samme på min golf med ettermontert xenon. Siter Photoshop album: http://s282.photobucket.com/albums/kk262/L3rr1/Photoshop/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esekiel Skrevet Mai 10, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2011 Den forsterker jo bare forstyrrelsene og? Siter Hallo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
user_name Skrevet Mai 10, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2011 Den forsterker jo bare forstyrrelsene og? Om ikke jeg husker feil, så gjør den at impedansen i kresten til antenne blir "riktig". Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esekiel Skrevet Mai 11, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2011 Om ikke jeg husker feil, så gjør den at impedansen i kresten til antenne blir "riktig". Har dere noen eventuell link til dette? Siter Hallo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
user_name Skrevet Mai 11, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2011 Har dere noen eventuell link til dette? Nei, det har jeg ikke. Men det står en del om det i "Data- og elektronikk" VG1 boka. Om du har mulighet til å låne den på skolen(om du er elev). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esekiel Skrevet Mai 11, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2011 Det har jeg dessverre ikke mulighet til. Siter Hallo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Mai 11, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2011 Alle VAG-biler fra nittitallet og nyere må ha en strømforsynings-dings for at den originalmonterte antenneforsterkeren skal få strøm når original-radioen byttes ut. Dette vil sannsynligvis kurére problemet ditt. Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esekiel Skrevet Mai 11, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2011 har denne i bilen Siter Hallo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esekiel Skrevet Mai 12, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2011 Tenker jeg fjerner xenon og heller monterer LED Siter Hallo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg