Gå til innhold

Pærer i AC brytere på Passat 1999 Modell.

Ranger emnet


TrondAE

Anbefalte innlegg

Nytt problem, i forrige tråd fikk jeg hjelp til å finne ei drivknute som var nedslitt, nå lurer jeg på pærer.

Er det mulig å skifte pærene i den bryteren der man velger temperatur, viftehastighet og hvor det skal blåse luft? Dette er da den bryteren med tre "hjul" på, ikke digital.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha, det var jo ufattelig enkelt, trodde man måtte ta ut hele bryterrekka jeg. :)

 

Men lyser denne pæra opp alle 3 bryterne eller er det samme opplegget med de 2 andre? Og hva med lyset på de luftekanalene? Er ei pære som er gåen på den ene av de også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår