Oekern Skrevet April 27, 2011 Rapporter Share Skrevet April 27, 2011 Hei Ønsker og kjøpe i dim. 16" bredde maks 7 Må være 4x100 og HELT RUNDE. Er p.g.a skeive felger jeg må ha nye og gidder ikke tull en gang til.. Dekk bør være så gode som mulig. ET begrenses til 35 - 40 Dekk må ha 45-55 profil Jeg vil helst slippe og betale mer en 6000,- Design: Jeg er VELDIG usikker på hva jeg vil ha. På bildet under ser dere bilen og hva jeg har kjørt med tidligere. Usikker på om jeg vil ha noe av det samma eller gå for noe annet - så kom med forslag, bilde og pris. (Det er 17" på bildet, men p.g.a oppgradering til coilovers foretrekker jeg 16" med litt mer gummi) Ser helst at selger er i området nannestad - oslo så jeg kan prøve felgen på bil før jeg bestemmer meg. Siter VW Corrado G60 - Langtids prosjekt Mitsubishi Lancer glxi -Bruksbil som får kjærlighet I´m BANKRUPT - A G60 owner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oekern Skrevet April 30, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 30, 2011 Ingen som har ?? Siter VW Corrado G60 - Langtids prosjekt Mitsubishi Lancer glxi -Bruksbil som får kjærlighet I´m BANKRUPT - A G60 owner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slettengen| Skrevet April 30, 2011 Rapporter Share Skrevet April 30, 2011 jeg har 15" med brukbare dekk hvis det er interessant? Siter Jeg kjører ikke fort!, men flyr lavt! omega 2,5 td vectra 1,7 td vectra 2,0 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oekern Skrevet Mai 1, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2011 .... Hvorfor skjønner ikke folk at man skal legge ut bilde.. Jeg vet jo ikke om jeg er interresert i de du har før jeg får sett dem.. Siter VW Corrado G60 - Langtids prosjekt Mitsubishi Lancer glxi -Bruksbil som får kjærlighet I´m BANKRUPT - A G60 owner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oekern Skrevet Mai 10, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2011 Bump :) Siter VW Corrado G60 - Langtids prosjekt Mitsubishi Lancer glxi -Bruksbil som får kjærlighet I´m BANKRUPT - A G60 owner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg