S-2000 Skrevet Mars 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2004 Siden jeg sitter på et sett med 17" felger som jeg ikke har planer til å sette på Del Sol'en i årets sesong ønsker jeg å evt. meddele at disse er til salgs... Fine 17" TSW Excel felger i 4x100 boltsirkel og innpress er 38... Bredde er 7Jx17. Står uten dekk og selges slik... Pris så snakker vi om 2-4k for alle fire felgene... PM meg for nærmere pris og evt. leveringsordning... Bilde: Kontakt meg via PM eller på 91 75 45 07... Hvis det evt. bare kommer skambud så kommer jeg selv til å bruke disse felgene frem til jeg skaffer nye 17" for i år. Siter Mvh, Eric/S-2000 ----------------- LOTUS driver *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thordarson Skrevet Mars 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2004 hvilke dekk er det på dem da? Bra mønster? Siter VW Bora 1.8t 2001 mod til salgs VW Golf II 1988 mod g60 turbo x Mitsubishi Glanalt 1981mod (sladdebil) x golf gl 1,8 1988 jema x Ford Sierra 2.0 is vraka x Fiat Uno Fire 1,0 x Nissan Cherry 1,5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalheim Skrevet Mars 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2004 hvor brei er felgene? Siter 07 suzuki GSXR750 08 subaru outback 2.0D premium 06 subaru impreza wrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S-2000 Skrevet Mars 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2004 Er ikke dekk på de... Da hadde nok prisen vært litt annerledes... Bredden er 7Jx17... Siter Mvh, Eric/S-2000 ----------------- LOTUS driver *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuB Skrevet Mars 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2004 Hvordan er det med skraper/kast og slikt? Er felgene "strøkne", kommer muligens en corrado hjem til meg imorgen, så jeg trenger noen sommerfelger. Dekk får jeg tak i billigt... De befinner seg i Larvik? Kommer fra Arendal så det er ikke så langt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S-2000 Skrevet Mars 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2004 Felgene befinner seg i Larvik, og de er generellt ganske pene... De trenger en god vask, og en av felgene har en ripe grunnet kantskade... Ellers er de lekre... :) Kommet inn fem bud til nå... Siter Mvh, Eric/S-2000 ----------------- LOTUS driver *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuB Skrevet Mars 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2004 Hva er budene på da? Litt greit å vite...har 6-8k max til felger og dekk... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S-2000 Skrevet Mars 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2004 Ligger på 3k til nå... Gått fra første bud på 2k igår til fire iløpet av dagen nå i 3.... Så du kommer nok til å klare å holde budsjettet ditt... ;) Siter Mvh, Eric/S-2000 ----------------- LOTUS driver *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuB Skrevet Mars 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2004 Når går budrunden ut?:p Må først se om det blir bil imorgen, får vite det i 1200...:D Den skal ha seg en gode runde på NAF..;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S-2000 Skrevet Mars 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2004 Antar at felgene går i løpet av uka iallefall.. Må bli kvitt noen av ekstra delene som blir overflødig nå som prosjektet begynner å bli mer og mer ferdig.. Siter Mvh, Eric/S-2000 ----------------- LOTUS driver *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S-2000 Skrevet Mars 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2004 Satser på å ha solgt felgene innen uka, og skal laste opp bilder av de forskjellige felgene i løpet av dagen... Ligger bud på litt over 3k nå, og det går for noe mellom 3-4000... Siter Mvh, Eric/S-2000 ----------------- LOTUS driver *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuB Skrevet Mars 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2004 Jeg henter dem for 3.3k imorgen?;) Har du et telefonnummer jeg kan treffe deg på.. Muligheter for å møte meg en plass litt nærmere Arendal. Slutter på jobb 1530, så kommer meg ikke avgårde før 1630 tenker jeg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S-2000 Skrevet Mars 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2004 Jeg skal bare sjekke opp en siste ting, hvis ikke går de for 3300,- for de fire... Tlf. # er 91 75 45 07... Siter Mvh, Eric/S-2000 ----------------- LOTUS driver *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuB Skrevet Mars 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2004 Får du lagt opp noen bilder idag? Edit: Hva slags dim hadde du på felgene? 215/45? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S-2000 Skrevet Mars 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2004 Felgene har stått på 205/40/17 dekk, men som sagt, ingen dekk er på nå... Kun felgene... På en annen side så må jeg avvente salget frem til helga... Har en mulig byttehandel på gang, og ønsker å prioritere denne fremfor penger... Holder tråden oppdatert med hva som skjer... Jub er i første omgang den som tar felgene hvis ikke bytteavtalen går i boks... Siter Mvh, Eric/S-2000 ----------------- LOTUS driver *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg