Karl113 Skrevet April 26, 2011 Rapporter Share Skrevet April 26, 2011 Lurte på hva jeg kan gjøre me en peugeot 406 2.0L bensin 16v for og få den til og gå bedre. Er 135 hk i den orginalt. tenkte og montere turbo, hva trur dere om det ? Noen tips ? Noen som lager manifoiler? Hvilken effekt trur dere jeg får av og montere turbo ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Busklein Skrevet September 12, 2011 Rapporter Share Skrevet September 12, 2011 Prøv Power filter ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terjeth Skrevet September 12, 2011 Rapporter Share Skrevet September 12, 2011 Nå vet ikke jeg det grann om Pug, men det er bedre å begynne i den andre enden, hvis ikke motoren er klar for turbo allerede. Kommer an på hvor mye du er ute etter og jeg er ingen guru på trim, men jeg ville begynt med grenrør og effektanlegg, kvassere kam, porting og planing av topp, sportsfilter og muligens tenningsdeler av høyere kvalitet(hvis dette har noe for seg). Hvis motoren ikke er bygd for det originalt, tror jeg turbokonvertering vil kreve enda mer jobb enn det ovennevnte. Får håpe noen med mer peiling kan hjelpe deg:) Siter 1997 VW Golf Joker 1.6 1983 VW Golf 1.5 C x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI x 1987 VW Golf CL 1.6 x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pug406 Skrevet September 28, 2011 Rapporter Share Skrevet September 28, 2011 GTI-6 topp, innsug+eksos-manifoil, effektanlegg, powerfilter burde vel få deg opp i 160-ish HK :) Må vel bygge om et phase2 ledningsnett og få inn kamaksel-sensor for å få ting på stell, samt bytte hjerne og litt knask..men det skal vere fullt mulig å gjøre.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Philip Jørgensen Skrevet November 20, 2011 Rapporter Share Skrevet November 20, 2011 http://www.dp-engineering.nl/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
korny Skrevet Oktober 23, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2012 kammer fra gti 6 eller s16. manifoiler fra samme men helst gti6. du kan også høvle toppen en halv mm og lette svinghjul. dette er rimeligst. men enkleste er jo en 2,0 turbomotor, var en for ikke lenge siden på finn for 8000 komplett Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg