sonhaa Skrevet April 21, 2011 Rapporter Share Skrevet April 21, 2011 hei jeg tenkte jeg skulle trekke phonokabelen og remoteen fra forsterkeren i bagasjerommet frem til spilleren på min E39 98 mod. noen som vet hvor disse kablene burde trekkes hvis man vil ha det litt ordentlig? takker for svar :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet April 21, 2011 Rapporter Share Skrevet April 21, 2011 Da rekner eg med at du har uoriginal spiller? Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
user_name Skrevet April 21, 2011 Rapporter Share Skrevet April 21, 2011 Enklere å trekke fra dashboard til bagasjerom. Letteste er å legge i midtkonsollen. Hvis det er samme brannvegg i E39 som i E34, så er det gjennomføringer nederst på hver side. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sonhaa Skrevet April 22, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2011 Da rekner eg med at du har uoriginal spiller? jeg har ikke uorginal spiller atm. men det skal skaffes. tenkte jeg kunne begynne å trekke kabler. vet bare ikke hvor jeg skal starte :S Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sonhaa Skrevet April 22, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2011 går det noen ledninger fra før av under midtkonsollen, som jeg kan følge ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
user_name Skrevet April 24, 2011 Rapporter Share Skrevet April 24, 2011 Går ledninger i midtkonsollen ja, men er ikke sikkert du kan følge dem helt til forsterker i bagasjen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg