Wildzor Skrevet April 20, 2011 Rapporter Share Skrevet April 20, 2011 (endret) Nok en bil som trengte litt pleie :) Denne gangen var den naboen sin Opel Corsa 1.8 Sport. Bilen er til salgs, så det ble vel en slags " Salgs klargjøring " :P Den kom rullende ned fra naboen etter at jeg var ferdig med Sunny'n. Vasket hjemme før jeg kjørte bilen opp i garasjen for å begynne. Jeg hadde denne bilen nede i fjor før høst, og da fjernet jeg alt snusk med clay og påførte ett lag Petes 53. Bilen er ikke blitt kjørt mange kilometere siden det, så her var det ingenting å ta med clay. Vinterfelgene ble bare vasket over, for dem skal snart av. Kommer bilder med sommerhjul på imorgen! Lakken var litt vanskelig å korrigere, men etter litt så fant jeg komboen. Det ble Flex roterende med Scholl Orange Pad og Scholl S03 Gold, store og små pads. Etterpå ble det prøvd med Flex og Scoll S40 på Scoll finishing pad, men ble ikke kvitt alle hologrammer. Da kjørte jeg på med Meguiars G220 DA på Svart Lake County finishing pad og Scoll S40. Der fikk jeg opp glansen og fjernet hologrammene! :) Utstyrsliste : Vask : Prickbort Foam Cannon HT spyler Bøtte WashMitt Valet Pro Poseidon Carnauba Wash ( Såpe og foam ) Detailing Brush Tørkehåndkler Clay Polering : Flex Vrg Roterende Meguiars G220 DA Scholl Ull, Blå, Orange og Svart Pad. Lake County pads til DA Scholl S03 Gold Scholl S40 Wipedown LSP : Wolfgang Paint Sealant Swissvax Mirage Tidsforbruk : ca 18 timer Litt bilder : Ankomst Prickbort ble påført og lå 3 min før jeg skumla bilen. : Bilen ble kjørt opp i garasjen, og inspeksjonsrunden kunne begynne! Litt underveis. 50/50 2 runder Orange Scholl med S03 Gold : Litt mer underveis Bilen er klar for wipedown og ny vask, for å se etter diverse snusk jeg kunne ha glemt Siste innspurt : Ferdig bil :) Takk for titten :) - Wildzor Endret April 24, 2011 av Wildzor Siter Audi S4 2.2tq sedan x Audi 100 2,3E, Ford Mondeo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet April 20, 2011 Rapporter Share Skrevet April 20, 2011 Den ble bra! Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wildzor Skrevet April 21, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2011 Bilder med sommerdekk lagt til i 1. post! Siter Audi S4 2.2tq sedan x Audi 100 2,3E, Ford Mondeo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 19, 2011 Rapporter Share Skrevet November 19, 2011 Så ut som denne fikk seg en skikkelig oppfriskning ja! Sort lakk er jo morro å jobbe med ;) Eneste jeg kunne sette fingeren på her, var: Bilen er klar for wipedown og ny vask, for å se etter diverse snusk jeg kunne ha glemt Ser ut som eksosstussen ble glemt.. ;) Autosol+pusse neste gang ;) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wildzor Skrevet Januar 30, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2012 Svart blank er gøy å polere ja :) Jammen har jeg glemt noe der!! Får ta det til våren igjen ;) Siter Audi S4 2.2tq sedan x Audi 100 2,3E, Ford Mondeo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg