aleks104 Skrevet Mars 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2004 Nye M3 felger til E36 ønskes kjøpt. ev noen som veit om hvor man får tak i billige slike. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.K Skrevet Mars 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2004 Ta kontakt med Wheelie, de selger 18" M3-felger med dekk til 10 laken og 19" med dekk til 12 laken. Ring 45 20 06 52. Lykke til :) Siter Her er'e noe muffens.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aleks104 Skrevet Mars 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2004 jeg vil gjerne ha kjøpt brukt.. Har ikke masse penger nå....!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.K Skrevet Mars 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2004 Altså, du kan glemme å få nye 18" og 19" felger med dekk billigere enn 10k og 12k respektivt, det er en kjempepris av dimensjoner. Bortimot det jeg kaller innbruddspris ;) Får nok helle spare litt til da tror jeg. Meneh, du har jo ikke sagt hva slags M3 du ville ha til da. E30, E36 eller E46? EDIT: Ser av posten din at du søker ny type M3-felg, da er det de till E46 du søker, og de har Wheelie til 8000 med dekk, tror det var den prisen det stod. Siter Her er'e noe muffens.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
911ruf Skrevet Mars 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2004 Originally posted by PurrPower Altså, du kan glemme å få nye 18" og 19" felger med dekk billigere enn 10k og 12k respektivt, det er en kjempepris av dimensjoner. Bortimot det jeg kaller innbruddspris ;) Får nok helle spare litt til da tror jeg. Meneh, du har jo ikke sagt hva slags M3 du ville ha til da. E30, E36 eller E46? EDIT: Ser av posten din at du søker ny type M3-felg, da er det de till E46 du søker, og de har Wheelie til 8000 med dekk, tror det var den prisen det stod. bør jo kjøpe gode dekk når man først kjøper nytt,spess "dot" og "e" merka hjul Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg