Terje92 Skrevet April 18, 2011 Rapporter Share Skrevet April 18, 2011 Hei, jeg kjøpte en lykt fra tmtuning som da skulle lades i sigarett tenneren, men når jeg skulle lade den passet den ikke i sigarett tenneren, når jeg da skulle åpne takluka (som er elektrisk) ville den ikke opp, km stand og klokke hadde slukket, når jeg tok tenninga på igjen begynner klokka på ny (altså fra 0:00), sentral låsen funker ikke. Hva kan ha skjedd? en/flere sikringer som har gått? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terje92 Skrevet April 18, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2011 Fant sikringen som røk, men lurer på om det er en vanlig 15A sikring eller ikke? Fordi på sikringen står det 23V og 15A så er det en spesiell 15A sikring? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet April 18, 2011 Rapporter Share Skrevet April 18, 2011 Vanlig 15A sikring, så lenge den ser lik ut og passer så er det greit. 15A er 15A uansett spenningsnivå sikringen er godkjent for :) Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terje92 Skrevet April 18, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2011 (endret) Takk :) Endret April 19, 2011 av Terje92 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg