JokkVahl Skrevet Mars 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2004 Send mer info eventuellt flerre bilder på jokkvahl@oslopolitikammer.com, er sånn halveis intresert i bilen ;) Siter - 1980 RX-7 zoooooooom, br br br *bang* !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwm1 Skrevet Mars 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2004 Er det ingen som har lyst på denne lille krutt tønna til en røver pris nå snart?? Slå til nå,og bli konge på neste bane treff,spør alle som var på nordmøre gatebil sitt siste treff på lånke i fjor. Kun de store bilene med over 300hk som slo denne på banen. Slå til nå........ Siter :fingers: Biler er laget i Tyskland. Fremkomst middler er laget i Japan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dusico Skrevet April 1, 2004 Rapporter Share Skrevet April 1, 2004 fortsatt til salgs??? har 10k å kjøpe bil for... Siter - Mazda Mx-5 '99 | Suzuki Swift GTi '87 | [X] Volvo 360 GL x 2 | Nissan Bluebird 2.0 SLX | Opæl Kadett D (for Dritt) | |TeamSideways| Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet April 1, 2004 Rapporter Share Skrevet April 1, 2004 lyst på saab? og delebil.. Har ikke cash men har biler jeg kan bytte bort:D Synd at du ikke skal selge den nærmere sommeren da jeg får penger igjen på skatten.. uff.. veldig lyst på den lille raketten der..:( Lykke til med salget ditt Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caveman Skrevet April 5, 2004 Rapporter Share Skrevet April 5, 2004 må den som kjøper bilen regne med å fikse mye på den eller tror du den holder ei stund? Siter Drift Trike Norge www.drifttrike.no Facebook: https://www.facebook.com/drifttrike.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwm1 Skrevet April 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2004 det bør skiftes hjullager på den ganske straks,ellers holder den lenge framover. Siter :fingers: Biler er laget i Tyskland. Fremkomst middler er laget i Japan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caveman Skrevet April 5, 2004 Rapporter Share Skrevet April 5, 2004 vel, kan du skaffe full styling kan vi snakke buisniss :op Siter Drift Trike Norge www.drifttrike.no Facebook: https://www.facebook.com/drifttrike.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwm1 Skrevet April 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2004 Du ser meg ut som en bissniss nisse du tror jeg. Siter :fingers: Biler er laget i Tyskland. Fremkomst middler er laget i Japan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
911ruf Skrevet April 12, 2004 Rapporter Share Skrevet April 12, 2004 bytte likt i john deere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hist Skrevet April 12, 2004 Rapporter Share Skrevet April 12, 2004 Originally posted by 911ruf bytte likt i john deere? lol hehe, ikke helt samme aksen da :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krt_ Skrevet April 14, 2004 Rapporter Share Skrevet April 14, 2004 Fristet jo mye, men du bor jo så langt unna.. eller, kanskje det er jeg som bor langt unna :rolleyes: Siter Volvo V40 1.8 Sport Edition 2004mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwm1 Skrevet April 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2004 langt er det men den kan jo sendes med hurtigruta da,koster nermere 4000kr men det er verdt det. fremdeles interesert? Siter :fingers: Biler er laget i Tyskland. Fremkomst middler er laget i Japan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krt_ Skrevet April 14, 2004 Rapporter Share Skrevet April 14, 2004 Kanskje, får se. har en saab 900 turbo som jeg skal se på først Siter Volvo V40 1.8 Sport Edition 2004mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krt_ Skrevet April 14, 2004 Rapporter Share Skrevet April 14, 2004 kanskje kanskje.. Hvor mye skal du ha for den innkludert frakt til harstad med hurtigruten? Siter Volvo V40 1.8 Sport Edition 2004mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Aerodeck Skrevet April 14, 2004 Rapporter Share Skrevet April 14, 2004 Kanskje interrisert, kanskje. Men jeg kan i såfall ikke kjøpe den før etter jeg er ferdig på skolen i juni en gang. Russetida koster møe pæng. Også har jeg en pysjå som jeg må kvitte meg med først også. Bilplanene mine er også litt avhengig av når jeg kommer inn i forcen også.... Men det hadde sikkert vært artig med den der. Tror ikke du får noe kjappere bil til den prisen der.. Kan du maile/pm´e meg noen flere bilder av den? Siter The Imitation of any or all maneuvers made by 4WS Honda Prelude is hazardous to your car's health.Driving a Prelude may cause loss of interest in other cars, sleepless nights, cold sweats, and other symptoms of addiction. If symptoms persist, DRIVE! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg