dezuna Skrevet April 7, 2011 Rapporter Share Skrevet April 7, 2011 Hei! Tenkte jeg skulle legge ut litt info og bilder om mine prosjekter. Fors�vidt er det bare mazda'n som er prosjekt enda, men har planer om � begynne med opel'n ogs� n�r mazdan er ferdig (som sikkert er lenge til). Ellers har jeg ogs� s�nn sm�tt tenkt p� � kj�pe meg en Golf 2 igjen. Kan begynne med Opel'n da. Det er en Opel Omega B 94 mod stasjonsvogn. Motorn som st�r i den, er den minste disse bilene kom med x20se. 2.0 8v, 115 hk, og har g�tt 227k, lat som fy, men duger greit nokk som bruksbil en stund. Det kommer ikke til � skje noe med denne bilen p� en stund, bortsett fra noen felger og senk kanskje. Planer etter at mazdan er ferdig, er sprekere motor og ny lakk? (kanskje) Ellers s� er bilen ganske pen, litt rust i hjulbue bak, og d�rer og under skj�rt, men skal g� fort � ta, bare overflate rust p� den. Den er importert fra tyskland til sverige, og fra sverige til norge for ca 4-5 �r siden, s� har ikke g�tt s� lenge p� salta veier. Har tatt av de lilla koppene i midten, og satt på Opel merke istede:) S� har vi Mazda'n Det er en Mazda 626 v6, 93 modell. Denne bilen var nesten bortrusta da jeg kj�pte den for 1 �rs tid siden, n� st�r den i verkstedet mitt helt nedplukket. Mtoren som st�r i den er en klde, 165 hk, har vell g�tt i overkant av 270k. Planen med denne er � ta all rusten p� den, store felger, senk, og bytte all innmat i motoren p� den. Hadde planer om turbo, men tviler sterkt p� om jeg f�r det gokjent. s� blir bare � bygge opp motoren med det f�rste, satser p� forsterket innmat fordi da. Alt av understell skal pusses opp ogs�, siden meste var rustet, den hadde ikke g�tt gjennom EU, for � si det s�nn. Alt av interi�r skal ogs� gj�res om p�, blir enten st�pt nytt dasjbord, eller modifisere p� det som er der, ikke helt bestemt meg. Har mange bilder av dette prosjektet s� langt, men gidder ikke legge det opp inatt, legger heller ut ett bilde eller 2 fra da den var hel.:) Det kommer sikkert fler biler her etter hvert, nevnte bl.a at jeg hadde planer om Golf 2 om en stund. har ogs� lyst p� en veteran amerikaner, men tiden vil vise:) Noen som vil at jeg skal oppdatere med bilder osv om prosjektene mine? Siter Mvh. Arild Musum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet April 8, 2011 Rapporter Share Skrevet April 8, 2011 Hvem vil vel ikke se oppdateringer og bilder om prosjekter? Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dezuna Skrevet April 8, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2011 Legger bare ut noen bilder jeg, ikke i rekkefølge engang, damn jeg er lat....:D Alt!! så sånn ut rundt bilen... ikke mye igjen av skivene rundt om gitt. Beklager dårlig bildekvalitet, men har bare telefon, men er vell bedre enn ingenting? Noen rundt omerådet her som kan være behjelpelig med datasprut osv etterhvert? Ellers blir det ikke mer styling enn de orginale V6 skjørtene, felger og senk. Blir nokk lite oppdateringer fremover, sparer penger nå.:( Siter Mvh. Arild Musum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet April 9, 2011 Rapporter Share Skrevet April 9, 2011 Du kan også skrive litt under vært bilde, slik folk får med seg hva som blir gjort ... :) Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg