johand6 Skrevet April 6, 2011 Rapporter Share Skrevet April 6, 2011 Hei Jeg tenkte kjøpe meg senkesett på 40 / 40 mm til min passat. Hørt en del som sier man bør senke mer foran enn bak? Noen tanker om dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel 88 Skrevet April 7, 2011 Rapporter Share Skrevet April 7, 2011 Hei.. Ser det er mange som velger og senke mer framme en bak å ser det selges en del senkesett som har mer senk framme en bak. Kan være for at det ser litt bedre ut? Kommer ikke på noen andre grunner. Siter ___________________________________ -VW Passat 1.9tdi 4motion 05 -Ford Mondeo 2.0 stv -Access 250sp 07 -Polaris Rmk 800 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johand6 Skrevet April 7, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2011 Hei..Ser det er mange som velger og senke mer framme en bak å ser det selges en del senkesett som har mer senk framme en bak. Kan være for at det ser litt bedre ut? Kommer ikke på noen andre grunner. Ah, det eg tenkte. Men grunnen til at jeg vurderte 40/40 er fordi at eg kan få det billig på finn.no :\ Så litt usikker på hva jeg skal kjøpe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel 88 Skrevet April 8, 2011 Rapporter Share Skrevet April 8, 2011 Her er det mye å velge i. Men kan få kjøpt billig og bra, og billig og skit :) Viss bilen nå er like lav bak som fremme så blir det jo å se likt ut etter senk, bare lavere :) så gjerne gå for 40/40 vis du kommer over ett sett som er billig OG bra :) l Siter ___________________________________ -VW Passat 1.9tdi 4motion 05 -Ford Mondeo 2.0 stv -Access 250sp 07 -Polaris Rmk 800 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg