Gå til innhold

Jbl gto755.6

Ranger emnet


Gengahl

Anbefalte innlegg

JBL GTO 755.6 selges da den ikke brukes. Har vert oppkoblet og brukt i noen måneder av meg, men har de siste månedene bare stått i bilen uten å være i bruk. Ser derfor ikke helt nytten av å ha den liggende. Forsterkeren yter svært bra og har haugevis med muiligheter i form av brokobling osv. I min bil har den drevet to komponentsett (ett foran og ett bak) samt en 12" Subwoofer.

 

Forsterkeren har noen merker etter bruk da den ble montert i bagasjerommet. Blant annet fikk pynteplasten rundt en av høyttalerutgangene en sprekk en eller annen gang i sitt liv. Dette påvriker ikke lyd eller ytelse.

 

Forsterkeren ble kjøpt i Bergen, men har ikke garanti lengre. Jeg finner ikke kvitteringen, men mener jeg gav 4999,- for den.

 

Selges for 1000,- pga slitasjen. Kan også byttes i noe gøy.

 

Description

560-Watt 6-Channel Power Amplifier

Series

Grand Touring

THD N

"160 watts x 2 300 watts x 1 at 4 ohms, 14.4V supply and ≤ 1% THD N2

Output power (RMS, ≤1% THD N; 4 ohms)

60 watts RMS x 4 channels 107 watts RMS x 2 channels

Crossover

12 dB Built-in, low-pass variable electronic crossover

Signal-to-noise (@ 1W)

79 dBA

Frequency Response

10Hz - 47kHz (channels 1,2,3,4); 10Hz - 302Hz (channels 5,6)

Inputs

Separate high-level and low-level inputs

Dimensions (L x W x H)

475mm x 313mm x 60mm (18-11/16" x 12-5/16" x 2-3/8"

 

[ATTACH]22035[/ATTACH]

 

[ATTACH]22036[/ATTACH]

 

 

 

Ta kontakt på PM eller SMS, 480 38 794. Ring gjerne, men jeg er mye på jobb og kan derfor ikke alltid ta telefonen.

post-59945-13804853215076_thumb.gif

post-59945-13804853215236_thumb.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår