MrCox Skrevet April 5, 2011 Rapporter Share Skrevet April 5, 2011 Startsperre på Rover Har problemer med og få av startsperren på min Rover 416 -99mod. Hver gang jeg skal prøve og starte må jeg trykke og trykke og trykke på fjernkontrollen for og få den av. Kanskje etter og ha trykket 20 ganger. Har og måttet gi opp. Håpløse greier. Har to forskjellige fjernkontroller, og har byttet batteri. Så nå vil jeg helst koble vekk hele starsperren. Men er det komplisert ?? håper det er noen som vet hvordan dette kan gjøres ????????? Håper på et tips....... Vennlig hilsen Rune Meland kinsarvik epos: rune.meland@kinsarvik.net Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
verksmester Skrevet Juni 26, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2011 går ikke og koble ut startsperren på disse bilene. høres ut som du trenger en ny fjernkontr og/eller å få kodet opp igjen startsperren Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg