magnus111 Skrevet April 2, 2011 Rapporter Share Skrevet April 2, 2011 Lurte på noen kunne gi meg en link til ett bra senkesett til b omega 2.0 16v sedan ? hørt noe om steinmetz senkefjærer ? hvor kan det anskaffes ? Er taknemmelig for link til en plass der jeg kan kjøpe senk til min omgea :) helst 40 mm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet April 3, 2011 Rapporter Share Skrevet April 3, 2011 http://www.partsandretards.no/senkesett/opel/omega-b Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnus111 Skrevet April 3, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2011 helt sikker på at de passer da?:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet April 3, 2011 Rapporter Share Skrevet April 3, 2011 helt sikker på at de passer da?:) Ja, har Supersport også til kr. 1490,- på lager. Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnus111 Skrevet April 3, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2011 forskjellen på de da ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet April 3, 2011 Rapporter Share Skrevet April 3, 2011 forskjellen på de da ? Omtrent like i egenskaper, selger de omhverandre ingen negative tilbakemeldinger. Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnus111 Skrevet April 10, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2011 hmm, har du ikke dempere også da ?:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drake-Audio Skrevet April 24, 2011 Rapporter Share Skrevet April 24, 2011 40mm Supersport funker greit det. Siter Mercedes C klasse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg