Kjell190 Skrevet Mars 31, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2011 Søkte litt rundt på Forumet her, men fant ikke akkurat svar på det jeg lurte på. så det jeg lurer på er om det går ann å slenge på 18" felger på golfen? er en 2003 1.6 Higline som jeg fikk henta for 2dager siden. Selgeren sa det at jeg ikke måtte ha på større en 17" siden de ville spise hjullagrene. Hjulbuene på Golfene er jo enorme, så må jo ha noe å fylle de med :-) Takker for alle svar på forhånd. Yazzie Siter So i parallel double park that motherfucker sideways! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L3rr1 Skrevet April 2, 2011 Rapporter Share Skrevet April 2, 2011 Kjørt med 225/40-18 på golf i 3 år, å bytta 2 av hjullagrene, så det er ikke noe stort problem. å da var bilen senket i tillegg. Eneste negative er at steinen blir kastet litt mer utpå hjulbuen, så den blir lit mer utsatt for steinsprut/rust. Siter Photoshop album: http://s282.photobucket.com/albums/kk262/L3rr1/Photoshop/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet April 3, 2011 Rapporter Share Skrevet April 3, 2011 kjørere 8.5" x 19" felger på min med mye senk..har enda ikke byttet noe lager Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg