stenstad Skrevet Mars 30, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2011 Er det noen som kan forklare meg hva som er galt? Virker som om turbo kobler ut etter at jeg har kjørt litt med bilen. Har en mistanke om at det kan være luftmengdemåler.. Hvordan kan jeg sjekke om dette er tilfellet? Og hvordan bytter jeg luftmengdemåler? Takker for svar:) Siter Passat 3BG 2001 1.9TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heljo Skrevet Mars 31, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2011 Du får ta ein diagnose.( men er ikkje sikkert det fortel nøyaktig kva som er problemet.) Den er enkel å skifte viss det er den som er problemet, du ser kva som må gjerast når du har kjøpt ny. Litt forskjel på forskjellige modellar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mozterugla Skrevet April 3, 2011 Rapporter Share Skrevet April 3, 2011 hadde samme problem, jeg måtte bytte slangen fra turbo til luftmengdemåler. den hadde revnet helt, så måtte jeg bytte ladetrykksventil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg