epletre Skrevet Mars 30, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2011 Hei. Har følgende problem på min Ford focus 2000 mod. Ved høy hastighet 80- 90 km og skal gire ned, trykker inn klutcen så synker turtelleren i null slik at rødlampene lyser ( starter på gir igjen ) Dette skjer ikke ved lavere hastighet 60 / 70 km feks. da fungerer alt bra. Har vært på verksted å byttet tennplugger og kabelsett ( usikker på om tomgangsmotoren er renset) men feilen er der alikevel. Kan noe her inne gi meg et svar på feilen så er jeg takknemlig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
loffus Skrevet April 5, 2011 Rapporter Share Skrevet April 5, 2011 må vere en sensor som ikke slår inn når turtalet er på vei ned. har av og til samme problemet men de er kun vist de er minsu 15 grader som de va no i vinter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
epletre Skrevet April 7, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2011 ja kansje det er en sensor, må vel reise til verksted å sette bilen på søk... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg