P.O.M. Skrevet Mars 27, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2011 Har en Mazda 6 2003 modell jeg skulle ha byttet kupe/pollen filteret på. Hvor sitter det/er det nye jobb å bytte det selv? Takker for svar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
solfallsv Skrevet April 3, 2011 Rapporter Share Skrevet April 3, 2011 sitter bak hanskerommet en luke der ta ca 5 min og bytte Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.O.M. Skrevet April 4, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2011 sitter bak hanskerommet en luke der ta ca 5 min og bytte Tusen takk for hjelpen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
solfallsv Skrevet April 5, 2011 Rapporter Share Skrevet April 5, 2011 bare hyggelig håper det gikk greit å skifte det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hafrsfjord Skrevet Februar 11, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2012 Har en Mazda 6 2003 modell jeg skulle ha byttet kupe/pollen filteret på. Hvor sitter det/er det nye jobb å bytte det selv? Takker for svar. Har for ikke så lenge siden kjøpt en Mazda 6 stajonsvogn. Det fulgte ikke med noe servicehefte til bilen, så jeg må nærmest gjette meg til hva som skal gjøres. Spørsmålet blir da: Hvor ofte må/skal dette pollen/kupe-filteret skiftes? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg