msKine Skrevet Mars 26, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2011 (endret) [ATTACH]21834[/ATTACH] Har vært litt uheldig jeg.. Brekket var visst ikke helt iorden,så bilen trilla baklengs ned i ei grøft å inni et tre :shake Skjermene har heldigvis ikke "gått sammen",så jeg fikk på nytt bagasjelokk uten problem :D MEN,siden låsen har blitt banka inn,så hjelper jo ikke det mye :P heh Er dette noe jeg kan gå på selv tro..? Går det an å bare jekke det ut eller noe? Noen som har gjort noe sånt før som har noen tips&triks? :D Endret Mars 26, 2011 av msKine Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terjeth Skrevet Mars 26, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2011 Har ikke noe hjelp å komme med, men lag en bedre og litt mer forklarende tittel, så kan det hende du får hjelp raskere:) Lykke til:) Siter 1997 VW Golf Joker 1.6 1983 VW Golf 1.5 C x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI x 1987 VW Golf CL 1.6 x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
msKine Skrevet Mars 26, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2011 Tenkte på det jeg også etter at jeg hadde postet :p Litt bedre nå kansje? hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwvento Skrevet Mars 26, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2011 Trekloss og slegge....banke til bakluken går igjen;) Litt kraftig trekloss som er like lang som bakplaten innvendig...så banker du til den ligger gjevnt med resten....så er det bare finjustering igjen til luken går skikkelig igjen.Kan sikkert ta litt tid,men billigere enn verksted;) Hvis ikke må du nok dra den ut igjen på en jigg...Da må du mest sannsynlig på verksted med mindre du har en sånn... Siter "Ingen ting er umulig,det er bare litt vanskeligere og få til" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg