Gå til innhold

Min -02 Passat 1,9 tdi Highline

Ranger emnet


idadb

Anbefalte innlegg

Så koselig å kunne være til litt inspirasjon :) Ja veien hit har vært utrolig lang og kjedelig på mange måter, men satser på det går bedre fremover når jeg utelukker visse verksted..

 

Viss du lurte så er videre planer:

-Sote ruter

-Rieger eller Cupra R leppe i front

-Lamin-x på lyktene (tint)

-Nye høytaler rundt om

-Cleane bakluken

 

Tusen takk :)

 

Hørtes heftig bra ut! gleder meg allerede til å få min egen Passat!, kjører en sliten gammal golf 3 fortia, å har ikke råa til å kjøpe ny bil nå:/ så blir vell et par år i golf tenker jeg, men fortsett sånn som du har gjort, og legg ut masse bilder så jeg har noe og se fram til selv:)

nok en gang glimrende prosjekt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 176
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hørtes heftig bra ut! gleder meg allerede til å få min egen Passat!, kjører en sliten gammal golf 3 fortia, å har ikke råa til å kjøpe ny bil nå:/ så blir vell et par år i golf tenker jeg, men fortsett sånn som du har gjort, og legg ut masse bilder så jeg har noe og se fram til selv:)

nok en gang glimrende prosjekt!

Nei det er ikke alltid økonomien strekker til, så da må man bare sette planer og drømmer på hold en stund. Pga. samme problem er jeg usikker når resten av planene blir gjort, men satser på det kommer en gang i alle fall :)

 

Tusen takk igjen :)

- 07 mod. Mitsubishi Outlander 2,0 DI-D

- 02 mod. Audi A6 3,0 Quattro

x 02 mod. VW Passat Highline 1,9 TDI

x 00 mod. Mercedes E200 Elegance

x 96 mod. Mitsubishi Galant 1,8 16V GLSi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Da har bilen fått innvilget 70-30% goodwill/egenandel, så da blir det nylakket tak 17.nov. :) Har også bedt de gi meg et prisoverslag på bakluken når de får sett på den..

- 07 mod. Mitsubishi Outlander 2,0 DI-D

- 02 mod. Audi A6 3,0 Quattro

x 02 mod. VW Passat Highline 1,9 TDI

x 00 mod. Mercedes E200 Elegance

x 96 mod. Mitsubishi Galant 1,8 16V GLSi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så sykt fin passat :) perfekt! synes det ikke trengs å gjøre så mye mer med den :)

Samme lakkfarge som meg hehe, bare at jeg har sedan :)

 

Tusen takk, så hyggelig :)

 

Jeg liker veldig godt denne fargen jeg. Litt sjelden, og faktisk ganske pen :)

- 07 mod. Mitsubishi Outlander 2,0 DI-D

- 02 mod. Audi A6 3,0 Quattro

x 02 mod. VW Passat Highline 1,9 TDI

x 00 mod. Mercedes E200 Elegance

x 96 mod. Mitsubishi Galant 1,8 16V GLSi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 weeks later...

Da fikk jeg nettopp tlf fra Møller. Bakluken vil komme på ca. 5000. Noen som har noen synspunkter om det er billig, ok, dyrt eller hva? Har til mandagsmorgen å tenke på om jeg vil ta det eller ikke.

- 07 mod. Mitsubishi Outlander 2,0 DI-D

- 02 mod. Audi A6 3,0 Quattro

x 02 mod. VW Passat Highline 1,9 TDI

x 00 mod. Mercedes E200 Elegance

x 96 mod. Mitsubishi Galant 1,8 16V GLSi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er ikke møller akkurat billig da , hadde jeg vært deg hadde jeg hørt meg rundt, eller satt en anbud på http://www.mittanbud.no og hørt hva folka ville tatt for ny rute og jobben! Selv har jeg en fucka bakrute siden den forrige eieren var et rasshøl og lot bikkja si være løs i bagasjerommet og dermed skrapa hele jævla ruta, den ser ikke ut :p må få bytta den selv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er ikke møller akkurat billig da , hadde jeg vært deg hadde jeg hørt meg rundt, eller satt en anbud på http://www.mittanbud.no og hørt hva folka ville tatt for ny rute og jobben! Selv har jeg en fucka bakrute siden den forrige eieren var et rasshøl og lot bikkja si være løs i bagasjerommet og dermed skrapa hele jævla ruta, den ser ikke ut :p må få bytta den selv

 

Nei, men så har de allerede bilen inne og lakken er bestilt. Regner med det er med på dra prisen ned? Kan ikke skjønne at 5k skal være så himla mye for rustfjerning og lakking egentlig...

Rakk ikke å ringe andre verksted fordi jeg fikk tlf så seint, og jeg rekker det ikke mandag fordi de må ha svar tidlig om morgenen. Er selvfølgelig lettvindt for meg også siden bilen allerede står der..

 

Kjekk forrige eier bilen din har hatt ja hehe :p

- 07 mod. Mitsubishi Outlander 2,0 DI-D

- 02 mod. Audi A6 3,0 Quattro

x 02 mod. VW Passat Highline 1,9 TDI

x 00 mod. Mercedes E200 Elegance

x 96 mod. Mitsubishi Galant 1,8 16V GLSi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Da er bilen trygt hjemme igjen :) Lakkeringen ser flott ut. De tok bakluken også, og i samme slenge bad jeg de å ikke ha på igjen de emblemene.

 

Ellers har jeg vært å handlet vinterfelger idag, nemlig OZ Opera PL 8x18" :D Prøver å bestille dekk, men nettet er på trynet idag, så får gjøre det imorgen. Gleder meg til å hive de stålfelgene langt bort!

- 07 mod. Mitsubishi Outlander 2,0 DI-D

- 02 mod. Audi A6 3,0 Quattro

x 02 mod. VW Passat Highline 1,9 TDI

x 00 mod. Mercedes E200 Elegance

x 96 mod. Mitsubishi Galant 1,8 16V GLSi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kjører du hvertfall stil på vintern! :) de var jævla fine! :) men om det er lurt å ha 18" lavprofil på vintern er en annen sak :P

Takk :D

 

Joda det er kjempelurt hehe ;)

- 07 mod. Mitsubishi Outlander 2,0 DI-D

- 02 mod. Audi A6 3,0 Quattro

x 02 mod. VW Passat Highline 1,9 TDI

x 00 mod. Mercedes E200 Elegance

x 96 mod. Mitsubishi Galant 1,8 16V GLSi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår