johand6 Skrevet Mars 21, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2011 Hei Noen som har en "how to" montere short shift? Skulle gjerne montert på bilen min, men gidderi kke kjøpe inn short shift hvis ikke jeg har mulighet til å montere dette selv. Noen som vet om dette er noe pes? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plogenA4 Skrevet Mars 21, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2011 Når du starter å skru så ser du med en gang hvor ting skal + ingenting kan settes på feil plass. Skal nok gå bra :) Kjekt å ha en magnetstav inærheten enest. Lett å miste ting nedi der :-) Siter 1996 Audi A4 1.8T Sedan 1995 Audi A4 1.6 Sedan- solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johand6 Skrevet Mars 22, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2011 Når du starter å skru så ser du med en gang hvor ting skal + ingenting kan settes på feil plass. Skal nok gå bra :) Kjekt å ha en magnetstav inærheten enest. Lett å miste ting nedi der :-) Okei, alt gjøres fra kupeen sant? Lest litt rundt at noen har tullet seg under bilen med girkassen o.l ? Vet du om noen rimelig short shift sett btw? Nå har jeg Passat som du ser og ikke A4 men er vel like? Lagde post her inne da det er litt mer aktivitet her :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plogenA4 Skrevet Mars 23, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2011 Samme greia ja, alt gjøres fra cupe. Om du søker på ebay så får du skaffet noe som koster 300kr inkludert frakt eller mindre tror jeg. Er ingen grunn til å betale for mye for en så simpel mekanisme på en vanlig personbil uansett :) Siter 1996 Audi A4 1.8T Sedan 1995 Audi A4 1.6 Sedan- solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johand6 Skrevet Mars 24, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2011 Fant et rimelig et på ebay http://cgi.ebay.com/Audi-A4-S4-A6-VW-Passat-Short-Shifter-Shift-Quick-Turbo-/320661701114?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item4aa8ed41fa Hva tror du om det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plogenA4 Skrevet Mars 25, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2011 Gjør nok jobben det der ja :) Siter 1996 Audi A4 1.8T Sedan 1995 Audi A4 1.6 Sedan- solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg