Arfas Skrevet Mars 21, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2011 Hei! Er det noe som vet hva som kan være galt? Kommer ikke noe når jeg prøver og spyle på ruta. Noe jeg kan sjekke? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nesquick Skrevet Mars 22, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2011 Tja.. Hører du pumpa går? Hvis ikke ville jeg vel sjekka 1. Sikring 2. Pumpa 3. Dyser og slanger Siter HYUNDAI FORUM: www.hyundai.norwegianforum.net Hyundai Tiburon RD 2.0l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arfas Skrevet Mars 22, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2011 Hva er det jeg skal jøre etter? Hvor sitter Pumpa? Førstegangs bilen min har null peiling! Sjekka Sikringa. Den var borte -.- Men når jeg satt inn en ny sikring (a15) Så sitter den ikke fast. Hva kan jeg gjøre? Satt en teip bit der skal jeg bare teipe den fast? PRøvde og holde den inne mens jeg prøvde og spyle litt på vinduene men funka ikke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nesquick Skrevet Mars 22, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2011 Sikker på at du får kontakt da? Pumpa sitter like ved eller i tanken.. vil jeg tro. Siter HYUNDAI FORUM: www.hyundai.norwegianforum.net Hyundai Tiburon RD 2.0l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arfas Skrevet Mars 22, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2011 Jeg har ikke peiling! xD Er det mulig og få sett på tanket uten ordentlig verkyø Aner ikke om den får kontakt O.o Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg