Torvoldsund Skrevet April 3, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2011 Ja,fra P&R ja:) måler er å få den stiv:) bilen altså:p noen som vet om det er enkelt å demontere/montere nytt senkesett på golf 1?? Siter What dosen`t kill you,only makes you stronger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
langdal Skrevet April 3, 2011 Rapporter Share Skrevet April 3, 2011 Skal ikke være noe problem det nei :) gikk greit på 3er golfen min ja. men nummerene på fjærene ble borte når jeg var så vidt borti di:S så håper jeg får godkjent uansett Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torvoldsund Skrevet April 4, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2011 ok:) skal ta bilder og sann av fjærene og nummerene slik at jeg har det i tilfellet:) menn takk for tipset skal være forsiktig:) Siter What dosen`t kill you,only makes you stronger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
langdal Skrevet April 4, 2011 Rapporter Share Skrevet April 4, 2011 Om du tar bilde.kan ikke sende de til meg da? :) så jeg får godkjent? :) glemte jo å ta bilde jeg når jeg holdt på :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torvoldsund Skrevet April 4, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2011 jo,så lenge det ikke skaper trøbbel for meg hos bt så:p Siter What dosen`t kill you,only makes you stronger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
langdal Skrevet April 4, 2011 Rapporter Share Skrevet April 4, 2011 har du senkesettet hjemme? står det 100 på bakfjærene? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torvoldsund Skrevet April 4, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2011 Nei..jeg er på sjøen,og senkesettet ble sendt idag...så er nok 3 uker til jeg kommer hjem.. Siter What dosen`t kill you,only makes you stronger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torvoldsund Skrevet April 17, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2011 (endret) Nå har jeg mottatt senkesettet:-) og lister,leppe,kvite blinklys i front og på skjerm og nye stoffmatter besstilt:-) kommer hjem fra sjøen den 27,så håper å komme meg i garasja så raskt som mulig:-) skal bestille time til lakkering på mandag:-) Endret April 30, 2011 av Torvoldsund Siter What dosen`t kill you,only makes you stronger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torvoldsund Skrevet April 30, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 30, 2011 da er senkesettet montert:-) men må ha mindre felger:p 13 eller 14" skal lakkerest på tirsdag:-) noen som har erfaringer med å bøye inn kanten i hjulbuen? Siter What dosen`t kill you,only makes you stronger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacGyver93 Skrevet Mai 1, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2011 valse mener du? jeg tok bare hammer og treklosse og slå, men så går jo ikke jeg for et fint utseende, men kan få kjøpt hjulbuevalser Siter http://rustent.norwegianforum.net/ 1984 golf 2 1,6 cl- ratlook 1985 golf 2 1,6 gl-spiker mercedes w123 1982- oldschool toyota corolla- herjebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torvoldsund Skrevet Mai 2, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2011 nei,mener ikke å få skjermen lenger ut,men å brette inn den kanten som peker innover mot hjulbuen....kunne tenkt meg å fått den bort...hadde vel kansje gått å valset den innover:p?.. uansett,fikk kjørt bilen til bilverkstedet idag:-) luftig opplevelse:-) bilen ble veeeldig stiv å kjøre:-) å DET liker jeg;-) Siter What dosen`t kill you,only makes you stronger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacGyver93 Skrevet Mai 2, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2011 ja, den som ikke synest? den er bare og valse, da kan du også få den kanten som synes i mer vinkel, en at det fortsatt ser orginalt ut :) Siter http://rustent.norwegianforum.net/ 1984 golf 2 1,6 cl- ratlook 1985 golf 2 1,6 gl-spiker mercedes w123 1982- oldschool toyota corolla- herjebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torvoldsund Skrevet Mai 8, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2011 da mangler kun blinklys,ruter og leppe fra at golfen er ferdig:-) er fantastisk fornøyd:-) Siter What dosen`t kill you,only makes you stronger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacGyver93 Skrevet Mai 8, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2011 den så slikkelig fin ut! :D men du burde få deg noen mindre felger :) 13"-14" hadde vært perfekt :) Siter http://rustent.norwegianforum.net/ 1984 golf 2 1,6 cl- ratlook 1985 golf 2 1,6 gl-spiker mercedes w123 1982- oldschool toyota corolla- herjebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torvoldsund Skrevet Mai 8, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2011 takk:-) ja,har noen 13" på hånd,bredda stålfelger:-) 7 og 8 " breie:-) Siter What dosen`t kill you,only makes you stronger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg