fritt Skrevet Mars 20, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2011 ja, dette er da min golf det er en golf 4 2000 modell gått 158000 hva syens dere om bilen og hva annet kan jeg gjøre for at den skal bli kulere kom med forslag;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Calypzy Skrevet Mars 29, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2011 Hei, jeg liker golfen i den fargen og med sota lykter! Hadde kanskje gjort seg med takluke spoiler? :-) Akkurat satt det på min og det gjør ganske mye synes jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristianM Skrevet Mars 30, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2011 Vinge, dioder i skiltlys, bort med vindusvisker, lakkere helt ned, mindre antenne, angeleyes lykter :) Siter For mye styling, Nei det er harry.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fritt Skrevet April 15, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2011 har gjort en del med golfen siden sist, jeg har sota baklykene igjen og fått lakert leppene helt ned og få satt på led skiltlys,og satt på emblemfri grill det som gjennstår nå er en vinge! noen som har noen forslag på ossen vinge jeg kan ha?;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristianM Skrevet April 17, 2011 Rapporter Share Skrevet April 17, 2011 R32 eller cararctere vinge :) Siter For mye styling, Nei det er harry.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vevle Skrevet August 27, 2011 Rapporter Share Skrevet August 27, 2011 Hei. kan eg spørre om du har fått deg vinge på den nå? og hvor er felgene kjøpt ? Ellers en sin sykt fin bil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg