Chosen Skrevet Mars 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2004 Mye er det "vanlig" og betale for en Jetta-Front med lykter og 3-rillers grill /m emble... Jeg har da en GTI Grill ( ell hva det heter ) Med 2 vanlige lykter og 2 tusenmetere... Hva burde jeg tilbudt i mellomlegg hvis jeg skulle bytta mot jettafronten...? Siter Mvh Chosen har ikke bil enda :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Mars 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2004 JEg solgt min jetta front for 1500 kr Da var det lykter, monteringsplaten, emblemløsgrill og grill list Sendte det i posten som Norges pakke under 10 kg. Har aldri sendt en større pakke Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgti16v Skrevet Mars 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2004 ein vanlig grill til jetta m/emblem koster 400kroner på høggern..... blir vel rundt det dobbelte med lykter kanskje?!?! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loms Skrevet Mars 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2004 Jeg solge min Jetta grill for 1000,- Da var det tre rillers grill med emblem, lykter, ramma bak og grillista.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg