Gå til innhold

Operatunellen / Hvor lang tid før bota kommer i posten?

Ranger emnet


Lasse Liten

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...
Hvis du ikke vet om du ble tatt bilde av, så ble du ikke det. Du skal varsles med kraftig lys i flg retningslinjer fra datatilsynet. Ingen bokser er forøvrig i drift hele tiden

 

Dette er feil! I tuneller bruker de ikke no kraftig lys med fare for å blende billistene. De bruker enten et svakt rødt blink, eller en liten rød laser. Og det er ikke alltid du ser denne, før boten/whatever kommer i posten :)

Mvh

Kenneth

1996 BMW 320i Touring - Prosjekttråd

1990 Toyota Corolla XLi 1,3 (SOLGT)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke tenkt på den i opera tunellen, den er ikke stabil enda, kommer boten så kommer det, men har sett folk suse over 80km/t forbi "fotoboksen" i tunellen uten at det lyste noe,

-Peugeot 306 (vrak) -Vw jetta(avskiltet/ble til isbil/vrak)

-Mazda 323f (vrak)-Vw passat 1.8(bruksbil)

-Opel Calibra(vrak)-Bmw 520 24v(Solgt)

-Vw caravelle (vrak)-Vw passat 2.0(prosjekt/bruksbil)

-Volvo 240GL(vrak)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...

Jeg ble tatt i fotoboksen i Operatunnelen. Brev fra politi om at jeg var tatt, kom etter ca to uker. Men bota kunne ta opp til to månder å få, etter at jeg godtok forelegg.

 

Og jeg rakk så vidt å se ett svakt rødt lys, så det er ikke lett å se om man blir tatt eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Jeg trodde at med digitaliserte kameraer, så skulle det gå fortere å sende ut brev enn med manuelle bokser. Dette var jo i midten av januar, så hvor lang tid kan det ta egenlig...nå er det jo straks mai...

 

hva betir digitalizerte kameraer er de jenomsnits fartsmoling i opera tunelen no ele er de de gamle punktsmoling

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår