MB250D Skrevet Mars 17, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2011 Hei, tenkte jeg skulle koble trådløs sentrallås. Og da vil jeg koble ut startsperra slik at jeg kan bruke nøkkelen fra den trådløse sentrallåsen. Har en penn på samme nøkkelknipet som nøkkelen til bilen som må holdes inntil en blinkende "diode" i dashbordet. Dette må jeg gjøre hver gang jeg ska starte bilen dersom motoren har vært stoppet i 1 min eller mer. Begynner å bli ganske plagsomt nå :P så lurte på om noen her har erfaringer med denne type startsperre, eller noen som veit hvordan man kobler den ut?:) Er en Mercedes w124 250D. 94 modell Importert fra tyskland. sannsynligvis der startsperra har blitt montert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Mars 17, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2011 Du må jo bare følge det elektriske på startsperra og finne ut hvor det e rtilkoblet bilen, så koble det rett igjen. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg