dan martin Skrevet Mars 16, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2011 har en peugeot 306 1.6 bensin.. setter meg i bilen starter og når jeg setter den i revers slokner hele bilen cd spilleren står og blinker eneste som virker er lyset i bagarsjerommet lever sitt eget liv til og med uten nøkkelen i?? noen som har hvert borte i lignende??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dan martin Skrevet Mars 21, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2011 ingen som har noe svar?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dan martin Skrevet April 7, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2011 har funnet ut nå at hvis jeg tar den ene sikringen fra motorrommet så er ikke kortslutninga der lenger så på nettet og fant ut at den var til "fuse box in the passenger compartment" noen som vet hvor denne sikringsboksen ligger?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg