annna Skrevet Mars 16, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2011 Hei! Jeg trenger hjelp til å få fikset bilen sånn at det går igjennom Eu kontrollen. Jeg prøvde meg på en Eu og da fikk jeg følgende liste: 1.1.9 (2)Mer enn 25% rust på side av skive- Foran 4.2 (2) Nærlys- feil innstilling - dugg i lykt vs 4.3 (1)Parkeringslys- defekter 4.7 (2) Baklys defekt h.s knust 4.9 (1) skiltlys - defekter 4.13 (2) Batteri ikke festet 5.1 (1) Foraksel- defekt drivakselmansj- Høyre 6.2 (2) Farlig rust i bærende konstruksjoner- bjelke bak (må byttes ut) Noen som kan fikse bilen min litt rimelig? Vurdere også å ta en tur til Danmark på verksted for her hjemme så syntes jeg prisen er litt for høy. Tips mottas med stor takk! Tydeligvis ikke så enkelt å være jente og ny eier av en gammel bil, men jeg liker bilen min veldig godt da! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Next Skrevet Mars 16, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2011 synd du ikje hadde modellen før denne då,kunne hjulpet deg me alt dette eg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg