Gå til innhold

Roadkills.NB: Sterke bilder for svake sjeler!

Ranger emnet


FOBO

Anbefalte innlegg

  • Svar 347
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Originally posted by Majestet

 

Hvis dette er det beste du kan komme med av motargumententer, foreslår jeg heller at du holder kjeft. Hvor gammel er du? 12 år?

 

Hvis du vil vite det, så er jeg 26. Jeg synes heller du som ikke liker å se på slike bilder skal finne deg en annen tråd ( forum?) og klage der.:ass

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Dr_S

 

Hvis du vil vite det, så er jeg 26. Jeg synes heller du som ikke liker å se på slike bilder skal finne deg en annen tråd ( forum?) og klage der.:ass

 

Gratulerer, jeg kan med hånden på hjertet si at du er den dårligste debattanten jeg noensinne har "møtt". Hvorfor ønsker du ikke at jeg skal skrive på bilforumet.net lenger?

Synes du det er så dumt at jeg ikke liker bilder av døde dyr? At du er 26 år og enda ikke har klart å akseptere at ikke alle er på ditt primitive, barnslige nivå, sier vel sitt om deg. Jeg klager akkurat hvor jeg vil, i motsetning til deg så kan jeg snakke for meg selv. Nok en gang, gratulerer!

 

"Hvis du har motargumenter ser jeg helst at du skriver det i en annen tråd, aller helst et annet forum, fordi jeg klarer ikke svare deg. Vær så snill ikke bruk så fine ord, jeg skjønner de ikke"

 

"mvh" Majestet:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Majestet

 

Hvorfor kan jeg ikke gå inn her? Det må da være lov til å ytre sin mening? Er det ikke det et diskusjonsforum er til for, da?

 

Du har helt rett når du sier at dette er et diskusjons forum . Men det er IKKE et kverruleringsforum!!!

 

At noen ikke er så flinke til å ordlegge seg som deg betyr ikke at de er "dummere" enn deg. Det du gjør er å lage intriger, og det er liksom ikke det som er meningen på et forum. Du står selvfølgelig fritt til å skrive akkurat hva du vil, men bruk hodet litt, når du ser at det blir en het stemmning av det så behøver du ikke fortsette. Det er faktisk så enkelt som det har blitt nevnt tidligere, hvis du ikke liker denne tråden eller ikke har sans for disse bildene, ikke se på dem.

 

Dette vil gjøre forumet mye "hyggligere" for oss alle. Skjønner at det er gøy for deg å kverrulere, men håper du ser at det blir litt mye av det vi ikke ønsker.

 

Hilsen MrHappy :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by MrHappy

 

Du har helt rett når du sier at dette er et diskusjons forum . Men det er IKKE et kverruleringsforum!!!

 

At noen ikke er så flinke til å ordlegge seg som betyr ikke at de er "dummere" enn deg. Det du gjør er å lage intriger, og det er liksom ikke det som er meninga på et forum. Du står selvfølgelig fritt til å skrive akkurat hva du vil, men bruk hodet litt, når du ser at det blir en het stemmning av det så behøver du ikke fortsette. Det er faktisk så enkelt som det har blitt nevnt tidligere, hvis du ikke liker denne tråden eller ikke har sans for disse bildene, ikke se på dem.

 

Dette vil gjøre forumet mye "hyggligere" for oss alle. Skjønner at det er gøy for deg å kverrulere, men håper du ser at det blir litt mye av det vi ikke ønsker.

 

Hilsen MrHappy :D

 

Herregud. Mener du at det blir intriger fordi jeg med fler synes det blir for dumt å legge ut bilder av døde dyr på et bilforum? Merkelig. Det må da kunne gå an å diskutere forskjellige synspunkter uten at noen skal ta det personlig. Det er godt mulig jeg har vært litt krass i mitt ordvalg, men det er ikke "uprovosert", som du sikkert ser lenger opp i tråden.

 

Det er heller ikke snakk om å kverulere. Når en person mener at jeg ikke har noe på bilforumet.net å gjøre fordi jeg reagerer på bilder av døde dyr, da sier jeg i fra om at jeg er uenig, noe jeg regner med de fleste ville gjort. Enig?

 

Mvh Majestet

-dyrevenn og "kverulant" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Majestet

 

Hvorfor kan jeg ikke gå inn her? Det må da være lov til å ytre sin mening? Er det ikke det et diskusjonsforum er til for, da?

 

Det er ingen her som nekter det å gå inn på denne tråden og lese og plage oss andre med dine store ord. Det er vel rett og slett så enkelt som å la tråden være ifred. La være å se på den. Så ser du ikke mer ekle, barnslige roadkill bilder.

^RaCk^ @ Efnet

Robert Krondorfer

 

]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by RaCk

 

Det er ingen her som nekter det å gå inn på denne tråden og lese og plage oss andre med dine store ord. Det er vel rett og slett så enkelt som å la tråden være ifred. La være å se på den. Så ser du ikke mer ekle, barnslige roadkill bilder.

 

Hvis du leser tråden , så ser du at det du sier er helt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Majestet

 

Hvorfor kan jeg ikke gå inn her? Det må da være lov til å ytre sin mening? Er det ikke det et diskusjonsforum er til for, da?

 

Joda...... men meningen med denne tråden var å poste bilder... ikke diskutere hvorvidt noen liker døde dyr ;) Kunne du ikke laget en ny tråd hvor folk kunne diskutere det ?

 

:)

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår