TrygveL Skrevet Mars 16, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2011 Var ute å kjørte på motorveien i går. I fartsøknings feltet slapp eg clutchen for tidlig ut i 5 giret som resulterte i... ja vet ikke hva man kaller det. men man kjenner liksom tannhjulene knisse mot hverandre. Etter det syns eg eg hører noe lite som singler i girkassen. Den er bare av og til når eg gir på med gass men vist eg holder i girstanga. og drar den litt til sidene. Kommer denne lave singlelyden. Det eg lurer på da. kan eg ha ødelagt girkassen på en eller annen måte? ligger det metallbiter løse nedi der eller kommer lyden fra noe annet? Er nesten 100% den kommer fra girkassen. Er dette lett å fikse selv i så fall? Det er ikke noe problem med og gire. det kommer bare en liten lyd fra girkassen vist eg holder i girspaken. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
solfallsv Skrevet April 5, 2011 Rapporter Share Skrevet April 5, 2011 var kanskje en bit av et tannhjul som datt av da,,,,i første omgang kunne du prøvd å skifte girolje,,,men ville nok ikke begynt å overhalle girkassen selv det er ikke bare bare....fines jo bytte kasser event http://www.nbfbildeler.no/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg