JuB Skrevet Mars 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2004 Derfor jeg vil ta den på en NAF test, så får han mekke det som er galt, dette MÅ han betale for...Gleder meg til pappa ringer meg idag..:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs_cr Skrevet Mars 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2004 Originally posted by Jonte For om du skal ta pant i bilen må du også ha fullkasko forsikring. Og denne må stå på ditt navn, siden lånet står i ditt navn. FEIL Mitt navn står i vognkortet på bilen min. Forsikringen står på meg. Lånet står på samboeren. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rieger Skrevet Mars 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2004 Originally posted by Dr_BASS Hallo? Dere skriver jo under en kjøpekontrakt, hvis ikke det er nok så vet ikke jeg. Dere kan jo også bli enige om hva som menes med mangler også, hvis han på veien ned feks ryker girkassen, så burde jo pris diskuteres noe, men er det små feil så er jo ikke noe å ta tak i. HVis dere formulerer en god kjøpekantrakt så er da begge parter sikret ganske godt mener nå jeg Er jo ikke så lett! Hva om en av partene slår seg vrang da? Vet du hvor mye tid/arbeid som kreves for å dra dette gjennom retten?? Det vet nemlig jeg. Driver med det nå med BMW'en! Så det er ikke noe å satse på. Hvis du skjønner hva jeg mener. Flott med en kjøpskontakt som dekker ethvert punkt som kan dukke opp, men det betyr ikke at han automatisk for orden i saken! Har slitt med min sak i to måneder nå, og kommer nok til å ta 2 måneder til.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg