GalnemaX Skrevet Mars 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2004 Heisann! Jeg sitter her og planlegger anlegget jeg skal bygge i bilen min til sommeren/høsten.. Og det jeg lurer på er hva jeg trenger av kablingsutstyr for å få lyd i oppsettet under? Altså, alt fra strøm til signalkabler, kondensator osv.. Gjerne priser og slikt også ;) Oppsett: Dynabel monoblokka 2x Infinity kappa perfect 10.1 subber Infinity 5.25" frontsett 8" treveis bakhøytalere fra infinity dynabel 4x60w forsterkern Cdspiller På forhånd takk! Mvh Siter Ålgård Gatebilklubb 1970 VW Boble 1302 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet Mars 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2004 får snart inn noen råe kondiser på sound pressure. de er gelt krom og med blått lcd diplay på toppen. de skal være noe av det raskeste på markede til å levere. du får de i 0, 1 1,5 F Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg