Baldrick Skrevet Mars 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2004 Legger ut annonse for en kammerat av meg (meget strøken org bil): Vurdrer å selge Scirocco GT 1987 1,6 93000km!! Helt strøken EU-godjent Nov. 2003 Fk-Gewinder, 2,5" simons eksos, ellers helt org. Høyeste bud. eller intresant innbytte Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Mars 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2004 wow, den var fin :) ca pris han hadde tenkt da? :D Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet Mars 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2004 Ja, hvilken pris!? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet Mars 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2004 Tror han nå i første omgang kun ser om det er interesse for bilen og ikke har sagt noen konkret pris, men er åpen for bud... Dersom noen er seriøst interesert send PM så skal jeg sjekke nærmere opp! Tror ikke en finner en org Rocco i særlig bedre stand og med lavere km.stand enn denne ;) Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet Mars 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2004 Det gjør man neppe, det har du rett i. Men man betaler allikavel ikke så mye for en 87-modell.Da må den selges til entusiast Det er vanskelig å sammeligne priser også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet Mars 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2004 Har bedt selger komme med ca pris, men "gratis" blir den nok ikke :) Selger er absolutt entusiast så får han ikke OK betalt så blir nok heller ikke bilen solgt... Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet Mars 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2004 Åssen er disse bilene å kjøre? Sportslige? Jeg har jo kjørt golf 2 en stund og syns ikke den er særlig sportslig av seg, sitter jo å svever på en sky i himmelen høyt. Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet Mars 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2004 I en Rocco med høydejusterbart senkesett så sitter en ikke så veldig høyt :) Men har selv aldri kjørt bilen så hvor sportslig den er kan jeg ikke uttale meg om... Men sportslig lyd er det uanset, selv om det kun er en 1.6 Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet Mars 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2004 De som er SERIØST intersert kan sende mail til selger: tkirkete@start.no Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiggE Skrevet Mars 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2004 Er den solgt? Er det rett mail adresse? Har ikke fått svar enna på mail sendet på onsdag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg