jan_erik Skrevet Mars 9, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2011 har ikke peil på hva amg har som e klassen ikke har, eller det blir vel motsatt. hva er forskjelden på amg og dem andre i e klassen får man e klassen som amg forresten? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Mars 9, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2011 Det spørs på mye det. En AMG har som oftest annerledes motor, interiør, eksteriør, understell med mere, men man får og kjøpt AG-optikk orginalt, da er det kun så bilen skal se ut som en AMG. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jan_erik Skrevet Mars 9, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2011 aha ikke sikker på om jeg har sett slike heller jeg :/ har ikke noe bilder eller linker til steder man får kjøpt slik? enneste jeg har sett er noen utrolig fine amg felger :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg