Baldrick Skrevet September 19, 2002 Rapporter Share Skrevet September 19, 2002 Noen som kjenner til Golf/Vento/Corrado/Passat i Norge med VR6 som er turbo eller kompressor konvert? Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheFANATIC Skrevet September 19, 2002 Rapporter Share Skrevet September 19, 2002 det er en i Sandnes. (Golf 3 VR6 Turbo) Kommer muligens en til i løpet av vinteren ;-) Siter 1989 Corrado G60 1988 Golf 2 VR6 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet September 19, 2002 Rapporter Share Skrevet September 19, 2002 Hehe, grattis med ny bil da :D ;) Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet September 19, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2002 Originally posted by Loppa Hehe, grattis med ny bil da :D ;) Takk takk;) Kjekt med litt variasjon, hadde jo hatt S4'en i flere mnd nå så den måtte jo bort!!! Og ikke minst så er det kjekt med en 100% strøken bil også (noe S4'en ikke var), men enn så lenge så mangler den litt da for å matche draget fra Audi'en. Først blir det felger/senk, ny front/grill og litt småsnakcs så får vi se om litt om det kan bli plass til en turbo også om litt:D Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gtpassat Skrevet September 19, 2002 Rapporter Share Skrevet September 19, 2002 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=185659&template=vwaudiclub er det denne bilen?? Siter 2000 Vw bora slow and soon to bee low edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet September 19, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2002 Originally posted by gtpassat http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=185659&template=vwaudiclub er det denne bilen?? Det er den bilen ja, og min annonse! Grunnen til at jeg i det hele tatt vurderer å selge den er at jeg feilberegnet litt plassen baki til hundene, hadde trodd det skulle være bedre enn det som var tilfelle.... er vannt med S4 vare og det var noe helt annet og mye mer praktisk! Men bilen er 100% strøken og veldig skjelden så jeg har lyst å ha den også, men vi får se.... Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gtpassat Skrevet September 19, 2002 Rapporter Share Skrevet September 19, 2002 Jeg har lyst på en slik bil men det er ingen som vil ha min. Gidder ikke gi den vekk heller:) . Siter 2000 Vw bora slow and soon to bee low edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi quattro turbo Skrevet September 19, 2002 Rapporter Share Skrevet September 19, 2002 Grattis med ny VAG,bra det ikke ble Escrot Cosworth.Du vet at det er jo plass til to turboer nedi motor-rommet ditt!!!HGP Turbonachrustung eller noe slikt har biturbo-kit til VR6`en,men det koster sikkert noen grunker.Sjefsbil hadde vært bilen din med 4-motion,stroka VR6 motor (3,1 liter ABT motor) biturbo-kit fra HGP da hadde du hatt sleeper !!!! Skulle stått Jetta GLS 1,8 bake da......... Siter `96 VW Golf TDI "90" og `06 Skoda Octavia L&K 1.9 TDI 4x4 stv konebil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet September 19, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2002 Originally posted by Audi quattro turbo Grattis med ny VAG,bra det ikke ble Escrot Cosworth.Du vet at det er jo plass til to turboer nedi motor-rommet ditt!!!HGP Turbonachrustung eller noe slikt har biturbo-kit til VR6`en,men det koster sikkert noen grunker.Sjefsbil hadde vært bilen din med 4-motion,stroka VR6 motor (3,1 liter ABT motor) biturbo-kit fra HGP da hadde du hatt sleeper !!!! Skulle stått Jetta GLS 1,8 bake da......... Det står jo nå Jetta GLX VR6 bakpå, så jeg kan jo bytte ut VR6 merket med 1.8 så er jeg imål med det:D Har sjekket litt rundt, EIP har på papiret de rimligste og mest effektfulle turbo kittene og er mye brukt i USA (ca 40.000 for 350 hk), mens HGP og Rothe er de mest brukte i Tyskland (nærmere 50.000 for 300 hk). Kompressor er ett billigere altnerativ, men da er effeken lavere også, i underkant av 30.000 for ca. 250 hk. Time will show!! Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg